bezuinigen door het laten aanpassen downloadsnelheid internet

bezuinigen door het laten aanpassen downloadsnelheid internet 

Onderwerp van ilse-r

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
    Bericht van ArnoM is op 30-07-2020 om 09:21:32 uur verwijderd door ArnoM.

    Reden: Ik praat poep. Sorry voor het ongemak

     
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    2 dingen van mijn kant:

    KPN levert niet voldoende snelheid bij mij. Let daar dus op dat de internetsnelheden wel gehaald kunnen worden.
    Ik woon te ver van de wijkcentrale waardoor ik hier fysiek maar 8Mb kan halen. En de meeste tijd is dat nog lager. Wel heb ik nu de mogelijkheid tot glasvezel in huis (aansluiting is aangelegd), maar dan ben ik niet goedkoper uit en moet ik extra betalen om formule 1 te zien. Voor mij geen optie dus om over te stappen naar glasvezel vind ik zelf. Tevens is die aanbieding van Budgetenergie dus icm Budget energie. Je energie contract moet maar net afgelopen zijn en je wil wel daar naar overstappen.
    Let ook op dat bij KPN de huur van meerdere decoders er nog bij komt als je met meer tv's wil kijken. Als je kinderen tv op de kamer hebben en/of jijzelf en je wil daar ook tv signaal op, komen daar extra kosten bij (en dan heb ik het nog niet eens over het verbinden van die kastjes met je modem in de meterkast). Natuurlijk helpen apparaten als Chrome cast de kosten te drukken, maar daar heb je wel weer een goed wifi-signaal voor nodig in de slaapkamers.

    De reden waarom ik mijn reactie had verwijderd: er is 1 abo waar je met korting en ongelimiteerd bellen goedkoper uit bent: De start M. Heb je 2GB data en onbeperkt bellen voor 14euro. Persoonlijk vind ik dan 16euro/per maand vele malen beter klinken, icm 20GB data (kun je eindelijk tijdens die autorit als bijrijder die ene aflevering terugkijken die je net gemist hebt).

    En wat betreft de vele MB's die dan "ongebruikt" op de plank blijven liggen? Het is geen verplichting om die MB's op te maken. Je koopt het recht om het te gebruiken, hoeft niet.
    Alleen vraag ik mij af hoe je aan die 16euro/maand komt? Als ik online kijk als Ziggo abonnee kom ik uit op 20euro/maand?
    Je kan nog 1 euro/maand goedkoper uit zijn door een 2jaar abo af te sluiten.

    Bij deze.

  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef ilse-r


    Zo gewoon vind ik het allemaal niet. Als mijn mailadres onafhankelijk was zou ik het makkelijker overwegen denk ik.


    Daar kun je nu aan beginnen door een algemeen mailadres te nemen en langzaam je oude over te zetten naar het algemene.
    Zit je tenminste niet in de problemen als je straks echt een probleem met ziggo hebt en je per se zsm weg gaat bij ze.
Terug naar de lijst