1 cent van Forlease op mijn rekening

1 cent van Forlease op mijn rekening 

Onderwerp van Pluk

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ooit zaken met ze gedaan?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Pluk
    Ik was een tijdje geleden in de Nieuwe kerk bij de World press foto.

    Daar heb ik me laten verleiden tot het meespelen bij de Bankgiro loterij.
    Natuurlijk alleen maar omdat als ik een miljoen win, dat 40% dan naar de Nieuwe kerk gaat en omdat ze goede doelen steunen....Smile

    Ik ben bang dat ik daar getekend heb en niet gezien heb dat mijn gegevens doorverkocht worden.
    Wel te zot voor woorden!

    Bank gegevens worden door de bgl niet verkocht. De kortste weg is het betreffende bedrijf te bellen en te vragen hoe ze er aan komen. In kader van de avg moeten zij kunnen zeggen aan jou hoe ze er aan komen. Ze kunnen wel om id vragen.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef koen


    het doen van een overschrijving kost je 9 cent aan bankkosten. 1 cent overboeken kost dus 10 cent. goedkoper dan een brief, goedkoper dan een sms.

    Een overschrijving kost mij niks hoor.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Eeva



    kost je helemaal niets hoor..
    maak iedere dag wel geld over aan zoon..die doet een boodschap, meestal voor zichzelf.. bijvoorbeeld een pak eieren of een pak melk en betaald dat via zijn pas.. ik maak dan dat bedrag over naar hem met de mededeling.. alweer een pak melk of er zitten 10 eieren in dat pak daar kun je 3 dagen omeletten mee bakken..

    daar was ik allang mee gestopt als dat geld kost..

    Ja dat 😂

    Als je betaalt voor overschrijving @koen, dan zou ik een andere bank gaan zoeken.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Heb je dat bedrijf zelf al gebeld om je vragen hoe ze aan je rekeningnummer komen? Dat zou voor mij de eerste stap zijn.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    0858769361 en ze bankieren bij KNAB. Is gewoon een Nederlands internet telefoonnummer.

    Je kunt ook het contactformulier invullen Smile uiteraard gebruik je een niet bestaand telefoonnummer en een emailadres waar je nauwelijks gebruik van maakt. >>LINK<<
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Dank je wel voor de tip! Ik heb gebeld.

    En?
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ben benieuwd of Tim gaat zeggen wie die partij is.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Verstandig!
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Pluk

    info@forlease.nl <info@forlease.nl>
    di 4 aug. 15:08 (17 uur geleden)
    aan mij

    Geachte mevrouw of heer ....,

    Dank voor uw melding en geen zorgen. Per abuis heeft u 1 cent ontvangen.

    Er is deelgenomen aan een test pilot om in contact te komen met nieuwe prospect klanten met een concrete interesse voor leasen of per maand betalen.

    Kennelijk is door een systeembeheerder van een technologie partner in het buitenland een foutief bestand omgezet naar SEPA XML met een promotioneel bericht voor een verkeerde doelgroep.

    De pilot is per direct stopgezet. Het is nooit onze bedoeling geweest om op deze wijze met u in contact te komen.

    Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor het ongemak en zullen er op toe zien dat dit niet nogmaals kan gebeuren



    Met vriendelijke groet,

    Forlease
    Help Centre
    >>LINK<<

    Blijft de vraag: hoe komt de partij in het buitenland aan het rekeningnummer?
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hoe heb je die auto in florida betaald? Ook geen achteraf betalen of wehkamp achtige bedrijven waar je krediet hebt?
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Iets gekocht bij Ali ed waarbij je met ideal betaald hebt? Kan me indenken dat zo'n bedrijf wil bijverdienen aan de verkoop van dit soort gegevens.

    Heb je de door jou geopperde link met de bgl onderzocht?
Terug naar de lijst