Reiskosten vergoeding

Reiskosten vergoeding 

Onderwerp van Liek

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    een aantal jaar geleden werd mij een contract bij een grote organisatie aangeboden..50 km van mijn huis af..
    Op mijn vraag dat ik de reiskostenvergoeding niet terug zag in het contract werd mij verteld dat er geen reiskostenvergoeding meer werd gegeven vanwege bezuinigingen.

    Mijn verwondering niet overgebracht in een verdediging of onderhandeling maar recht op de vrouw af gevraagd of de lease auto die mij dan ter beschikking werd gesteld ook voor privé mocht gebruiken..
    ( ik moest namelijk wel zelf voor vervoer zorgen omdat ik ook van het ene kantoor naar het andere en huisbezoeken diende te reizen)

    ( er was uiteraard geen lease auto maar om even heel duidelijk neer te zetten wat een achterlijke bezuiniging het betrof).

    ik heb het contract tot grote verwondering en grote verbazing niet getekend want er werd ook nog bezuinigd op andere rechten die ik had opgebouwd en die vast waren gelegd in een CAO.. met een ijzige blik werd mij een oude CAO ter bewijs voorgelegd.. blijkbaar lukt dat soort fratsen soms wel bij anderen..ik was er snel klaar mee..

    voor Lieke.. er bestaat ook nog een wet die het heeft over opgebouwde rechten die niet zonder meer mogen worden gewijzigd of ontnomen..
Terug naar de lijst