Bestaat dat?

Bestaat dat? 

Onderwerp van Nance

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance
    Ik heb een nieuw bed gekocht, overal iets omdat dat zo uitkwam. 2 losse matrassen, was nl een hele mooie aanbieding van swiss sence, een matrastopper, kwam een hele mooie deal tegen en een box, de onderkant van een boxspring. Ben nl een buikslaper en dan is een goed bed/matras/boxspring in één koop nog niet zo makkelijk, maar goed, nu zou ik toch eigenlijk wel heel graag een hoes om mijn matrassen willen, dus een hoes waar de matrassen in opgesloten zitten.

    Ik Google me suf, en kom het niet los tegen, dus zonder bed, of zoek ik toch niet goed genoeg?
  2. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    Dit is een hoes, die zou een oude vervangen, deze bedoel ik niet. Ik bedoel een hoes die om een matras bij een boxspring zit
  3. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    Dat is een hoeslaken idd, die vind ik ook voor verschillende hoogtes, dat is een alternatief, maar bedoel ik dus eigenlijk niet.
  4. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Een bedrok? >>LINK<<

    Of

    >>LINK<<

    >>LINK<<


    Ik bedoel een hoes die om de matrassen gaat, om elk matras 1, die kan blijven zitten en er strak, strakker dan een hoeslaken, omheen zit. Als je een complete boxspring koopt, zit die er vaak al bij, in dezelfde stof als de box en hoofd en voeten bord. Ik kon hem, waar ik de box gekocht heb niet los bij bestellen helaas.

    Maar ik denk dat ik het met een hoeslaken, om de topper en matras ga doen.
  5. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dus als ik het goed begrijp zoek je iets voor het middelste matras van dit voorbeeld bed?


    Dit bedoel ik idd, het liefst 1 waar beide matrassen in passen, maar om elk 1 zou ook goed zijn
  6. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef LeonieCH
    Ik heb een molton waar 2 matrassen in kunnen, dus allebei ingepakt afgesloten met rits.
    Via Google gevonden.
    Ook nog een bedbinder die ervoor zorgt dat beide matrassen niet schuiven en de naad tussen beide matrassen niet voelbaar is.
    Ideaal


    Dan ga ik daar eens op Googelen, of weet jij nog waar je die gevonden hebt?
  7. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Bij mij zit er een speciaal pootje onder dat ervoor zorgt dat de bedden bij elkaar blijven, onder het matras een mat die zorgt dat het matras blijft liggen en niet schuift.

    Ik snap niet zo goed waarom je een hoes zou willen om beide matrassen. Om de topper wel, maar het matras eronder niet,


    Een strakke hoes om de matrassen staat mi net wat mooier en dan om de topper een hoeslaken. En als ze beide in 1 hoes zitten lijkt mij minder kans dat ze uit elkaar schuiven, maar dat zal in de praktijk moeten blijken wat de mat onder de matrassen doet
  8. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Ik lig in het midden van mijn bed en dat gaat tot nu toe goed, maar ik heb geen partner. Ik kan nu de matrassen alleen met moeite verschuiven.
    Zo ziet mijn opgemaakte bed eruit en let niet op de slaapkamer die is verder nog niet klaar.
    Hiervoor had ik een waterbed en was het een crime om hoge hoeslakens te vinden onder de €60


    Ik zoek dus zo'n hoes die bij jou om je matrassen zit, want dat zijn toch geen hoeslakens?

    Ik heb ook geen partner dus wilde ook wel eens heel mijn bed gaan gebruiken, dus redelijke dikke topper gekocht maar ik ben toch bang dat de matrassen gaan schuiven, ik heb mijn bed nog niet, dus kan nog niet zeggen of dat zo is.
  9. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef LeonieCH
    2 redenen, ik had de tijk gewassen en die heeft klem gezeten in de machine, die is kapot gegaan.
    2e reden, ik heb lattenbodems en de matrassen schuiven dus heel ver uit elkaar als je niet al een ligt.
    Ik had ook al een wig gekocht om het gat op te vullen,maar dat hielp niet genoeg.
    Nu, met de wig, de molton en de bedbinder geen schuivende matrassen meer.


    Bedbinder die heb ik nu besteld, alleen een wig heb ik ooit gehad dat werkte niet, maar zo'n bedbinder ziet er goed uit.
Terug naar de lijst