Internetverbinding komt niet tot stand

Internetverbinding komt niet tot stand 

Onderwerp van martijntje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dat laatste is onzin. Bij mijn dochter kwamen ze in mei ook gewoon de boel fixen. Zij had hetzelfde. Geen signaal op de box. Bij haar was niet bekend wat de vorige bewoner had. De wcd van kpn bleek niet goed te zijn en die is gerepareerd. Door kpn, want zij zijn eigenaar van de lijn. Gideon kwam er voor.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    En als het straks werkt, vergoeding voor niet gebruikte diensten aanvragen bij de provider. Er zijn vaste vergoedingen voor.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef martijntje
    Ik vind het ook een heel vreemd verhaal van Budget. Ze hebben wel een handleiding gegeven over hoe je de aderparen moet veranderen maar dan geven ze ook aan dat je ervoor moet zorgen dat de kabels goed gestript zijn zodat het koper goed zichtbaar is. Dan raken wij het spoor al bijster.

    Niet aan beginnen en ze wijzen op hun verplichting signaal te leveren.

    Als er gesplitst is, zal het modem wel bij het eerste punt aangesloten moeten worden (dochter woont in zelfstandige woonruimte). Dat kan de meterkast zijn, maar hoeft niet (heb ik ook niet in mijn huis).
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef martijntje
    [QUOTE]Dit schreef Dayenne
    [B]En als het straks werkt, vergoeding voor niet gebruikte diensten aanvragen bij de provider. Er zijn vaste vergoedingen voor.
    [/QUOTE

    Ze leggen de schuld buiten zichzelf. Als dit echt zo zou zijn dan is lastig schadevergoeding claimen. [/B]

    Zij huren de lijn van kpn. Als je zoon geen signaal krijgt, moeten zij een storingsmonteur sturen (van kpn dus). Of ze sturen eerst een installatie monteur (dat deden ze bij mijn dochter). Deze constateert probleem en regelt alsnog storingsmonteur. Als het wel aan de binnenhuis bekabeling ligt valt er weinig te claimen. Ligt het aan de lijn, dan wel.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Wat ik begreep, toen ik even Google dat Tmobile en Ziggo samenwerken dus dan is gek logisch dat het wel werkt


    Ben je niet in de war met Vodafone? Er is geen samenwerking tussen t-mobile en ziggo.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Nou je kunt wel zenderpakketten van Ziggo kijken via Tmobile dus vandaar. Iig dat geeft Google aan.


    Oh maar dat kan ook bij kpn en cs. Er is geen sprake van een samenwerking tussen deze twee.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Oftewel... Laat een installatie monteur komen om de boel te installeren. Ontdekt deze een fout, dan zal collega storingsmonteur komen. Vervolgens is zeer ws de installatiemonteur gratis, want er is sprake van een technisch mankement. Ontdekt de installatiemonteur niks, dan heeft je zoon een werkende aansluiting. Kosten: €79.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Er staat toch echt op de website dat als het zelf aansluiten niet lukt je alsnog een installatie monteur kunt laten komen. Maar bij budget hangt wel aan alles een prijskaartje zie ik. Ook als er storing is of geen aansluitpunt.

    Misschien kan het contract ontbonden worden? Er kan immers niet geleverd worden. En dan een provider kiezen die wel service biedt (wij hebben dus goede ervaring met t-mobile).
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Is de ziggo aansluiting van de andere bewoner delen geen optie?
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef martijntje


    Dat klopt wat je zegt maar ze gaan hiertoe pas over wanneer we eerst zelf geprobeerd hebben die draden omgewisseld hebben. Dank je voor het meedenken. Ik weet wanneer ik een contract kan ontbinden. Ik geef advies in het consumentenrecht.

    Top. Met zulke slechte service absoluut het overwegen waard.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef martijntje


    Dat wil die bewoner niet. Als er teveel apparaten gebruikt worden dan heeft dat invloed op de snelheid. Diegene is afhankelijk hiervan vanwege werk.

    Das wel logisch idd.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef martijntje
    Afgelopen donderdag even langs zoon gereden en heb de wandcontactdoos los gekregen. Was een kwestie van geduld met losdraaienSmile. Daarin troffen we slechts 2 draadjes. Geen mogelijkheid van wisselen aderparen. Foto hiervan was voldoende voor provider om een KPN monteur in te gaan schakelen. Dus hopelijk heeft hij binnenkort eindelijk zijn internet en tv.

    Eindelijk kpn ingeschakeld... Eigenwijze provider. Betaalt je zoon al voor zijn abo?
Terug naar de lijst