Internetverbinding komt niet tot stand

Internetverbinding komt niet tot stand 

Onderwerp van martijntje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Draadjes wisselen heb ik ooit in de grijze oudheid ook weleens moeten doen.

    Ze leveren het liefste internet rechtstreeks vanaf het hoofdpunt. In een studentenhuis is er vanaf het hoofdpunt al een aftakking gemaakt naar alle kamers.

    Ik heb NLE, wat samenwerkt met Budget, cq overgenomen is.
    Bij mij was er na een half jaar gedoe, werkte het ineens niet meer goed, toen is er eerst een monteur van budget geweest en later van KPN. sinds die tijd is alles goed.
    Bij mij is het modem in de meterkast gezet gelijk bij het hoofdpunt, het zat nl op een punt in de kamer en dat was vermoedelijk niet goed aangesloten
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Gewoon blijven bellen tot ze komen en het werkt
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef martijntje


    Het is een bovenwoning waarvan de 1ste etage verhuurd is en de bewoner via Ziggo internet heeft. De vorige bewoner had gewoon internet via wandcontactdoos van de telefoon. Ik vind het daarom raar dat er nu draadjes verwisseld zouden moeten worden. Daarbij krijgen we met geen mogelijkheid die schroef eruit.


    Dat gebeurd wel vaker, zal ook aan de provider kunnen liggen. Ik meen dat bij mij ook een probleem was met de contactdoos in de kamer.
    Gewoon blijven bellen of, wat ik deed, appen. Ik had geen zin om aan de lijn te hangen en heb ze geappt, was toen vlot geregeld.
    Ik weet wel wat ze met draden strippen bedoelen overigens maar zou daar denk ik ook niet aan beginnen
    Het nadeel van een goedkope provider is dat ze verwachten dat je problemen zelf oplost. Voor hetzelfde abo bij KPN, betaal je al gauw €20 per maand meer. Nu heb je ook KPN, via budget.
    Overigens heeft bij mij de eerste monteur van KPN, tweede monteur die kwam, het ook niet goed opgelost. Pas de tweede monteur KPN, die bij moeilijke gevallen komt heeft het modem in de meterkast gehangen en goed aangesloten.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef martijntje


    Het is een bovenwoning waarvan de 1ste etage verhuurd is en de bewoner via Ziggo internet heeft. De vorige bewoner had gewoon internet via wandcontactdoos van de telefoon. Ik vind het daarom raar dat er nu draadjes verwisseld zouden moeten worden. Daarbij krijgen we met geen mogelijkheid die schroef eruit.



    Wat ik begreep, toen ik even Google raadpleegde dat Tmobile en Ziggo samenwerken dus dan is logisch dat het wel werkt

    1 sep '20 - 22:58:15 / 1 sep '20 - 23:09:37
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ben je niet in de war met Vodafone? Er is geen samenwerking tussen t-mobile en ziggo.


    Nou je kunt wel zenderpakketten van Ziggo kijken via Tmobile dus vandaar. Iig dat geeft Google aan.

  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Top. Met zulke slechte service absoluut het overwegen waard.


    Ik heb die ervaring helemaal niet bij ze.

    Aan de andere kant, goedkope provider is dat niet voor niets. Vergelijk het met een goedkope zorgverzekering, dan moet je meer zelf betalen.
    Dure zorgverzekering betaal je meer, ook voor wat je niet nodig hebt. Zo ook met duurdere provider, heb je geen problemen betaal je toch.
Terug naar de lijst