Gedoe met PostNL en bestelling bij Ali

Gedoe met PostNL en bestelling bij Ali 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Begin augustus heeft PostNL tot 2x toe via de app toegezegd dat er een pakketje zou worden bezorgd. De eerste keer werd de bezorgtijd aan het eind van de middag veranderd in de dag er op en de 2de keer veranderde de bozorgtijd in de loop van de dag van de dag er op naar dat bezorgdatum nog niet bekend is.
    Allebei de keren onder het mom van dat door corona er teveel pakketjes waren om ze allemaal bezorgd te krijgen.
    Nu zijn we 6 week verder en nog geen pakketje gezien.
    Contact gehad met PostNL en nu blijkt dat pakketje onvindbaar is en dat ik contact moet opnemen met de afzender om met hem tot een oplossing te komen.

    Afzender kan er toch niks aan doen dat PostNL pakketje kwijt is?

    De afzender moet post nl benaderen ivm claim.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hier staat eea ook uitgelegd. >>LINK<<
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Er achter aan blijven gaan

    Ik heb dat met DHL gehad ik had een pakket gestuurd
    Maar die is nooit aangekomen

    Ze krijgt nu een compensatie

    Als jij hebt verzonden heeft de ontvanger een relatie met jou en niet met de koeriersdienst. Dus moet jij er achteraan. In Vogeltje haar geval is zij de ontvanger en moet ze dus bij de verzender zijn.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn bestelling uit China van begin mei werd begin augustus geleverd.

    Gewoon die 10dgn wachten. Daarna claim bij Ali. Eén van mijn pakketjes was ook ingescand door post nl, zag ik in de app. Weken na de notificatie werd het geleverd. Verpakking in slechte staat. Kennelijk ergens tussen gezeten. Inhoud was nog oké. Maar goed, dat geld had ik al terug.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Is dit pakketje inmiddels wel aangekomen? >>LINK<<
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Dat weet ik. Genoeg ervaring mee. Alleen heb ik over dit pakje al 2x bericht in de postNL app gehad met datum en tijd dat ze het zouden bezorgen.
    PostNL heeft ook toegegeven dat ze het kwijt zijn geraakt.


    En dus verwijst postnl je naar Ali, want met hen moet je het regelen. Dit heb je gedaan en zij vragen nog 10dgn te wachten. Dat is wat je nu moet doen.
Terug naar de lijst