quote:Dit schreef Vogeltje Begin augustus heeft PostNL tot 2x toe via de app toegezegd dat er een pakketje zou worden bezorgd. De eerste keer werd de bezorgtijd aan het eind van de middag veranderd in de dag er op en de 2de keer veranderde de bozorgtijd in de loop van de dag van de dag er op naar dat bezorgdatum nog niet bekend is.
Allebei de keren onder het mom van dat door corona er teveel pakketjes waren om ze allemaal bezorgd te krijgen.
Nu zijn we 6 week verder en nog geen pakketje gezien.
Contact gehad met PostNL en nu blijkt dat pakketje onvindbaar is en dat ik contact moet opnemen met de afzender om met hem tot een oplossing te komen.
Afzender kan er toch niks aan doen dat PostNL pakketje kwijt is?
quote:Dit schreef leeuwin70 Er achter aan blijven gaan
Ik heb dat met DHL gehad ik had een pakket gestuurd
Maar die is nooit aangekomen
Ze krijgt nu een compensatie
Als jij hebt verzonden heeft de ontvanger een relatie met jou en niet met de koeriersdienst. Dus moet jij er achteraan. In Vogeltje haar geval is zij de ontvanger en moet ze dus bij de verzender zijn.
Dat weet ik. Genoeg ervaring mee. Alleen heb ik over dit pakje al 2x bericht in de postNL app gehad met datum en tijd dat ze het zouden bezorgen.
PostNL heeft ook toegegeven dat ze het kwijt zijn geraakt.
En dus verwijst postnl je naar Ali, want met hen moet je het regelen. Dit heb je gedaan en zij vragen nog 10dgn te wachten. Dat is wat je nu moet doen.