Er gaat iets mis op OA

Er gaat iets mis op OA 

Onderwerp van MaNu

Terug naar de lijst
  1. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    @Bart: ik krijg onderstaande meldingen

    Plaatje
    Plaatje
  2. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu

    En ik heb ook niet geprobeerd mijn naam te veranderen.
  3. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu

    quote:
    Dit schreef bart
    Ik denk toch dat je je bezoekersnaam gewijzigd hebt. Wellicht per ongeluk. Of alleen het formulier verzonden? Anders zou ik het ook niet weten...


    Die wacjtwoor-melding betekent volgens mij, dat je dit wachtwoord ook op andere sites hebt gebruikt en dat één van die sites gehackt is. Je wachtwoord is fan dus bekend en zou hier gebruikt kunnen worden om in te loggen.

    Oftewel: wijzig je wachtwoord. En gebruik liever niet een wachtwoord dat je ook elders gebruikt (hebt).

    OA is eigenlijk de enige site waar ik een compleet ander wachtwoord gebruik @Bart maar ik zal hem veranderen.
  4. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    >>LINK<<
    Werking datalek controle
    Safari vergelijkt al je opgeslagen wachtwoorden uit de iCloud sleutelhanger met een centrale database en controleert of deze betrokken zijn geweest bij een datalek op het internet. Tijdens deze controle wordt door Safari gebruikgemaakt van speciale extra beveiligde verbindingen. Hierdoor zijn je opgeslagen wachtwoord gegevens voor niemand zichtbaar, ook niet voor Apple zelf.

    Maar dan zou er een datalek moeten zijn op OA want het wachtwoord dat ik hier gebruik, gebruik ik nergens anders voor.
  5. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu

    quote:
    Dit schreef scar
    Mwah. Je wachtwoord al eens veranderd Jacco?

    Hebben jullie misschien het zelfde anti virus pakket?

    Jullie gebruiken in ieder geval allebei Apple.

    Apple heeft geen Antivirus pakket. Althans, niet standaard.
  6. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu

    Vandaag kreeg ik hem weer.
    Plaatje
Terug naar de lijst