Live stream

Live stream 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Heet dat zo? Zit ik goed?

    Wat wil ik.
    Ik wil een on-line kookworkshop verkopen.
    Mijn idee is, om als sintveiling dit te doen. Ik verzin een gerecht die ik ga maken en mensen moeten op mij kunnen inloggen en betalen. Dat hoeft niet veel te kosten, twee euro ofzo en die twee euro gaat dan naar de sintveiling en zo kunnen heel veel mensen inloggen en de workshop die ik geef meevolgen.

    Heet dat live stream?

    Wat heb ik nodig behalve een cameraman/vrouw.
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Bloem
    Als je het live wil doen zou ik simpel live gaan via YouTube of Facebook op een kanaal dat alleen de kopers krijgen. Een echte livestream met login kost een paar duizend euro.

    Je kunt de video ook vooraf opnemen en de link privé delen met degenen die het hebben gekocht. Voordeel van vooraf opnemen is dat mensen de video kunnen pauzeren als ze op hun eigen tempo koken. Je zou dan per gerecht een video kunnen maken.

    Ik heb wel een videocamera met microfoon en statief te leen voor je.




    Heb ik al gezegd dat ik van je hou....Smile
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Mikky
    Wat leuk! Verder weet ik het niet 😂



    quote:
    Dit schreef Inge65
    Superleuk!



    Mooi, al twee veilingen verkocht..Smile
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Ezzie


    ...teller staat nu op 3 ... heel leuk en heel simpel te doen via Facebook.
    Mijn bloemen mannetje heeft in de afgelopen maanden ook al een aantal keer een live workshop via Facebook gegeven en dat gaat prima.



    Hij doet het dus via Facebook.

    Mag ik een link naar dat bloemenmannetje, moet je ook betalen voor die workshop?
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Ster
    Precies het idee dat ik de dag ervoor bij Bart geopperd heb 😜 Veel succes met de veiling. Leuk dat je het doet alhoewel ik zoiets ook leuk had gevonden 😉 maar dat had ik niet duidelijk gemaakt. Alleen idee geopperd. Volgende keer beter.
    Misschien maak ik er nog een keer een uitje van.



    Ja, heb ik geschreven naar je. We kunnen ook samen werken.

    Het is voor mij trouwens maar een eenmalige aktie, puur voor de sintveiling. Ik ga geen uitjes doen ofzo.
  6. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik vind het wel een beetje gek dat iedereen het bericht van Ster min of meer negeert. ‘ Ach, dan doe je het toch samen?’
    Ik zie Malero nergens aanstalten maken om het samen te doen.
    En dat een dag na het pestdraadje.Smile
    Stel, Malero had het idee geopperd en Ster gaat meteen een draadje openen om dit idee vorm te geven. Dan was OA nu te klein.



    En ik ben weer thuis.

    Nee, ik heb geen aanstalten gemaakt om vandaag het idee verder uit te werken, het kwam ook plotseling op.
    Ik heb in mijn naïviteit gedacht dat Ster dit in de openbaarheid heeft geschreven, dus als Bart haar idee had opgepikt was het wel goed geweest, immers het stond in het openbare support draadje.
    Maar kennelijk heb ik verkeerd gedacht.

    Ik ben blij dat het pesten opzij is gezet. Waarom er naar verwezen wordt is mij een raadsel.

    Voor nu ga ik verder niet teveel uitweiden, ik ga Ster een pb sturen en wellicht komen we tot een oplossing .
Terug naar de lijst