Blundstone/ brede schoenen

Blundstone/ brede schoenen 

Onderwerp van on-my-own

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Heeft er iemand ervaring met blundstone schoenen? Zag er iemand mee lopen en vind ze superleuk.

    Ik heb brede voeten (minstens H maar afhankelijk van model K) door hallux valgus, inlegzooltjes en maat 42. En hou van stoere schoenen. Een combi waardoor het lastig schoenen zoeken is. Ik wil eigenlijk niet gaan winkelen maar online bestellen, als ik het merk niet ken, leidt vaak tot mislukkingen. Iemand nog suggesties toevallig?
  2. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Ze hebben een veel bredere keus dan ik dacht! Leuk.
    Ik loop nu op een soort canvas sneakers, moet toch echt paar fatsoenlijke winterschoenen binnenkort.
  3. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    quote:
    Dit schreef Sheeba



    Op sneakers kan ik echt geen uren lopen Smile



    Zijn soort sneakers van helvesko, met steunzolen erin en goede demping.
  4. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Kan weer even vooruit met googlen. Ecco, Think en Wolky. Think heb ik vroeger ook wel gehad trouwens. Ga ook maar eens zoeken naar grote fysieke winkel die beetje in de buurt is waar ze die merken verkopen.
  5. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Is No Stress breder? Staat er niet bij namelijk. Ik heb zo'n hekel aan schoenen en kleding kopen omdat ik moeilijk kan slagen. Maar toch weer nieuwe dingen gelezen.
  6. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Maar wel fijn om te weten dat ze goed tegen koude voeten helpen 🙃
  7. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Ik ga zo toch maar even naar de stad. Theo Jansen heeft veel keus ja. Maar het personeel vind ik niet echt aardig. Kwamen een keer met een vleeskleurige omaschoen aan met de woorden erbij dat je niet moeilijk kunt doen als je zulke voeten hebt.

    Waarschijnlijk is dat toeval geweest maar het heeft me ervan weerhouden om erheen te gaan..soort blinde vlek inmiddels. Ik ga het weer proberen.
  8. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Het is niet gelukt gisteren. Heb zoveel schoenen gepast, denk echt wel 50 paar. Bij Theo Jansen en ook bij Holland in Nijmegen hebben ze echt heel goed meegedacht. Dát vond ik echt fijn. Meeste schoenen met wijdte K zijn te ruim bij de enkels en bij de zijkant van mijn voet terwijl ik het voor wel nodig heb. Durea paste nog het beste maar de schoenen die ik mooi vond waren er niet meer in mijn maat (41.5) en ook niet na te bestellen. Ik houd niet van lak of van die dierenprint erop en dat is nu net in de mode. Solidus is eigenlijk het enige merk dat ik nog niet geprobeerd heb. Bij Theo Janssen hadden ze daar alleen degelijke lage schoenen van terwijl er op websites wel leuke vlottere modellen staan. Nu ga ik maar eens op zoek naar een verkooppunt hier in de buurt. Blundstone heb ik nog wel gevonden maar grootste maat was 41. Ze bestellen vrijblijvend nu een grotere maat dus misschien wordt dat nog iets. Wel lastig aan en uit te trekken in het begin trouwens. Ik vind ze wel prachtig. Bij Bever, genoemd als verkooppunt, hebben ze alleen kinderschoenen van dat merk. Dus dat schoot niet op.

    Had er wel echt de balen in, zie er altijd zo tegenop om schoenen te gaan kopen. Nu de moed weer verzameld maar niet geslaagd. Klein probleem natuurlijk, maar toch.....
    29 okt '20 - 14:19:46 / 29 okt '20 - 14:40:17
  9. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Yep, telkens toch een maat groter of kleiner proberen etc. Ik ga ook Solidus nog zoeken.
  10. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Maar waarom niet een paar merken online kopen. Is het niks, dan stuur je ze terug.


    Omdat ik echt verreweg de meeste schoenen niet pas. Als ik weet welk merk in principe altijd goed zit, zou ik dat wel doen... maar waar moet ik beginnen. Soms heb ik 41, 41,5 of 42. Wolky heeft geen wijdtemaat maar een paar ging eigenlijk best redelijk, was alleen rood en dat draag ik nooit. Eigenlijk ben ik ook te laat, had in augustus ofzo moeten gaan winkelen.
    Ben best bereid een uurtje te rijden naar een goede en ruim gesorteerde winkel met veel keus.

  11. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Ecco's heerlijke schoenen.
    Kan ik echt uren op lopen bij mijn werk.


    Te slap en te smal, dus Ecco is niets voor mij.
  12. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    quote:
    Dit schreef Sheeba
    Solidus, ook die ken ik niet ( zegt niets )

    >>LINK<<


    Dank, wel goed zoeken naar een beetje mooie....ga ik nog doen. Misschien anders toch maar online bestellen.

    >>LINK<< Deze bijvoorbeeld..
Terug naar de lijst