De beste was/droog combinatie.

De beste was/droog combinatie. 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb voor dochter rondgeneusd hiervoor. Kieskeurig vind ik een prima website. Wat daar er goed uit komt, check ik nog bij reviews op verkoop pagina's. Dan heb ik een goed beeld. Succes!
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn droger staat in de werkkast. Voor de renovatie was dat het wasmachine hok. Wasmachine zelf staat in de keuken.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Colinda
    Een nadeel vind ik toch dat je tussendoor de was moet ...splitsen..er kan minder gedroogd worden dan gewassen.
    Daarbij duurde het voor mijn gevoel eeuwig eer de was droog was.
    Komt er eigenlijk op neer dat bijna geen gezin de combinatie ook gebruikte om te drogen...dus dat zegt al wat.

    Als je de wasmachine vult op wat de droger aan kan, dan heb je dat natuurlijk niet.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Loeki

    Dat nadeel kun je ondervangen door het pijpje dat uit de condensdroger komt niet naar dat opvangreservoir, maar naar de afvoerpijp te laten gaan waar ook de wasmachineafvoer op afwatert.
    Bij de Handyman koop je simpel zo’n afwater-pijpje.

    Ja das superhandig. Maar als de wasdroger in de salon staat, staat er geen wasmachine naast. Ik gebruik het water uit de wasdroger voor de planten. En vroeger toen de machines nog naast elkaar stonden, gooide ik het water in het wasmiddelen bakje als de wasmachine draaide. Hergebruik van het water.
Terug naar de lijst