Privacy medische gegevens

Privacy medische gegevens  

Onderwerp van Julie-ann

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Ik verwacht dat de medische gegevens naar de nicht moeten en de kennis hier op geen enkele wijze partij in is.
    Dat hij de financiën (deels) vrijelijk lijkt te bestieren zonder juridische gronden komt me ook vreemd over; ik voer nl de financiën van mijn zoon en moet elk jaar aan de rechtbank verantwoorden waar het naar toe gaat, dit hoort die bewindvoerder ook te doen. Hoe komt die kennis aan de wetenschap wat er op haar rekening staat? En worden de uitgaven verantwoord dmv een administratie en het inleveren van bonnen? Als die kennis officieel mentor wordt moet ie ook elke cent verantwoorden...
    Kweetniet hoor...Kan het wantrouwen van de nicht wel volgen maar zij zit in de lastige positie dat ze ver weg woont.
    Een jurist zal weten hoe het zit.
    2 dec '20 - 08:42:24 / 2 dec '20 - 08:58:49
  2. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    quote:
    Dit schreef Pluis


    De bewindvoerder heeft hem haar pasje gegeven en hij geeft dan de bonnetjes door ter verantwoording. Hij steekt zijn hand in het vuur voor de kennis vertelde hij aan mij.

    Als ze naar het ziekenhuis moet zal hij haar rijden en hij heeft geregeld dat ze bij ons werd opgenomen



    Aha. Dit maakt het wat duidelijker. Wel een lastig verhaal voor de zorgverlening.
Terug naar de lijst