reparatie/vervanging

reparatie/vervanging 

Onderwerp van Mar1970

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Het speelgoedbedrijf is in 1e instantie verantwoordelijk voor de garantieregeling, maar dat betekend niet dat ze een nieuwe moeten sturen, maar dat zij reparatie regelen.

    Maw: jij stuurt het op naar de winkel en zij moeten het repareren. Kunnen ze dat niet zelf, moeten zij het opsturen naar de fabrikant. Het is dus niet zo dat zij direct vervanging moeten regelen. En omdat het via de winkel gaat, duurt het minimaal nog 1 week langer of meer, afhankelijk hoe snel zij het doorsturen naar Sony en bij retour weer naar jou.

    Dit vind ik het nadeel van die bol onderverkopers. Zijn vaak zelfstandigen die de spullen zelf bij bijv AliExpress kopen en met een aardige opslag via bol verkopen. Zonder magazijn (of een kleintje, bijv garage) en ook zonder service afdeling.
Terug naar de lijst