ik heb onlangs een VR bril gekocht en 'sabers/controllers'. Ik heb die bij Bol gekocht, bij een speelgoedbedrijf. Nu doet 1 van de controllers het niet goed, dus ik mail naar Bol, die me verwijzen naar de speelgoedzaak.
Die melden me dat ik nog garantie heb via Sony en het via die site moet regelen.
Da's fijn, maar dan ben ik dus nu weken m'n controllers kwijt en kan ik het spel niet spelen.
Is het niet zo dat het speelgoedbedrijf mij nieuwe moet sturen, ik stuur de oude op en zij regelen die maar met Sony? Ik heb toch een deal met hen en niet met Sony?
net met Bol gechat, erg vaag gesprek dat opeens werd afgesloten met 'ga het doorzetten naar andere afdeling'. En 1 minuut later krijg ik een mail dat ik het product ga retourneren en dat ik daar 60 dagen voor heb.
Euh prima. Ga ik ze wel elders kopen, wachten tot die binnen zijn en dan deze retourneren.
Als het onder de garantie valt, krijg je nieuwe, is mijn ervaring met Bol.com
da's best lastig, want die dingen zijn niet meer leverbaar bij het bedrijf waar ik ze vandaan heb....
ik denk dus dat ik gewoon m'n geld terugkrijg van bol en dat ik zelf op zoek moet naar nieuwe..