reparatie/vervanging

reparatie/vervanging 

Onderwerp van Mar1970

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    dag,

    ik heb onlangs een VR bril gekocht en 'sabers/controllers'. Ik heb die bij Bol gekocht, bij een speelgoedbedrijf. Nu doet 1 van de controllers het niet goed, dus ik mail naar Bol, die me verwijzen naar de speelgoedzaak.
    Die melden me dat ik nog garantie heb via Sony en het via die site moet regelen.

    Da's fijn, maar dan ben ik dus nu weken m'n controllers kwijt en kan ik het spel niet spelen.
    Is het niet zo dat het speelgoedbedrijf mij nieuwe moet sturen, ik stuur de oude op en zij regelen die maar met Sony? Ik heb toch een deal met hen en niet met Sony?

    Mar
  2. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970

    nee.

    net met Bol gechat, erg vaag gesprek dat opeens werd afgesloten met 'ga het doorzetten naar andere afdeling'. En 1 minuut later krijg ik een mail dat ik het product ga retourneren en dat ik daar 60 dagen voor heb.

    Euh prima. Ga ik ze wel elders kopen, wachten tot die binnen zijn en dan deze retourneren.

    Bijzondere toestand.
  3. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970

    ik blijf dat altijd maar bijzonder vinden, het probleem neerleggen bij de klant bij een niet goed werkend product.

    Maar goed, ik mag het dus retourneren, da's mooi, screenshot gemaakt dat ik daar 60 dagen vanaf nu voor heb.

    Nu nog nieuwe vinden, en dat is nog knap lastig Smile
  4. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970

    ik heb de VR bril van PS4,echt tof.

    het gaat hier om deze dingen >>LINK<<

    Super leuk met Beatsaber.
  5. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970

    ja dat vind ik dus eigenlijk ook en Bol nu dus blijkbaar ook, aangezien ik de controllers retour kan sturen, zelfs mét verlengde termijn van 60 dagen.

    nu alleen nog nieuwe vinden, en dat is nog knap lastig.
  6. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970

    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Als het onder de garantie valt, krijg je nieuwe, is mijn ervaring met Bol.com


    da's best lastig, want die dingen zijn niet meer leverbaar bij het bedrijf waar ik ze vandaan heb....
    ik denk dus dat ik gewoon m'n geld terugkrijg van bol en dat ik zelf op zoek moet naar nieuwe..
Terug naar de lijst