Phissing!

Phissing! 

Onderwerp van ansvanmil

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Rose_s




    Ik ga alleen nog voor het grote geld

    Goed bezig Rose_s! 😃
  2. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil

    Pfff vandaag weer heeeeel lang aan de telefoon gezeten met zowel Vodafone als Apple.
    Van Vodafone kreeg ik gisteren een matje dat zij niets voor me konden doen, omdat ik zelf verantwoordelijk ben voor de aankopen die gedaan worden via het telefoonnummer. Welke aankopen dan? Wat heb ik gekocht?
    Hierna Apple gebeld.
    Bij Apple hebben ze gekeken of ik iets gekocht heb via: -mijn Apple ID (blijkbaar had ik die nog, maar al 9 jaar niet gebruikt...)
    - het gebruikte telefoonnummer
    - het bestelnummer dat op de Vodafone factuur moet staan...

    -Apple ID wel ooit aangemaakt, maar nooit gebruikt
    -na lang bellen met Vodafone bestelnummers gekregen
    -gebruikte telefoonnummer onbekent bij Apple

    Na de bestelnummers gekregen te hebben bij Vodafone, Apple weer gebeld om deze door te geven aan hen, met de vraag hiernaar te kijken hoe en wat. Na enige tijd vertelde de jongeman dat ze het geld helaas niet kondem terugbetalen, aangezien de 60 dagen verstreken zijn....

    Ja da zal! Ik heb nooi kunnen zien dat er iets bij hen is aangeschaft tot ik de Vodafone factuur kreeg. Dus hier gaat nog een mailtje naartoe met alle gegevens en het hele verhaal en de aangifte....die aangifte heb ik, na 2 weken em 3x bellen, ook nog niet binnen. Gevraagd of ik die vandaag kon komen ophalen,.maar dat kon niet.

    Weer een stapje dichterbij, maar ik strijd nog even door!💪
  3. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil

    JAAAAAAAAA!! IK HEB HET GELD TERUG GEKREGEN VAN VODAFONE!
    Apple is nog in onderzoek, maar Vodafone vond dat ik hierop niet hofde te wachten....

    Nu ben ik blij!
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Super.. Smile
Terug naar de lijst