Chat

Chat 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Als het goed is kun je inmiddels gebruik maken van de Chat. Rechtsbovenaan de pagina zie je een icoontje dat naar de chatbox leidt. Als er een getalletje bij staat, dan wil dat zeggen dat er iemand in de chat aanwezig is. Althans, dat wil het waarschijnlijk zeggen,. want dat heb ik - bij gebrek aan chatters - nog niet kunnen testen.

    Ik hoor graag of het een beetje werkt en of je nog tegen problemen op loopt. Of juist helemaal niet. Dit is een goede plek om dat allemaal te bespreken.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Aicha
    De chat is niet beschikbaar staat er bij mij in het scherm.

    AHA!

    Wat is de precieze tekst?
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ho wacht, ik heb het al gevonden.

    En nu?
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Bart zit er ook een quote functie in de chat?

    Als je gezocht hebt en niet gevonden, dan denk ik niet.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Het is niet van mijn makelij, dus veel meer dan het is gaat het niet snel worden.
    Smile
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ik hoor graag wat de ervaringen met de chat zijn....
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Sorry, ik was even een paar dagen met andere dingen bezig, maar vanaf nu staat de Chat weer op het lijstje.

    Het klopt dat er niet terug te lezen is. Het probleem waar ik nu mee zit, is dat die functie alleen voor iedereen werkt. Dus ofwel er is een aantal minuten terug te lezen, of niet.
    Als ik dat op - bijvoorbeeld - 5 minuten zet, dan kun je 5 minuten teruglezen. Alles wat er gezegd is. Of je er nou eerder al was of niet. Ik heb dat als ongewenst gezien en die optie weggehaald. Je kunt nu dus 0 minuten teruglezen. Ik zie eigenlijk niet hoe dit anders zou kunnen...

    Mobile toegang ga ik nu eens goed naar kijken.



    Hoe gaat het verder in de chat? Ik zag dat er al gebruik van gemaakt werd. Ik hoor graag wat de ervaringen zijn.
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Carin
    Ik heb in mijn veld onderin op oa chat gedrukt, daarna kwam er een rood vlakje met een kruis.
    Ik neem aan dat ik er daarna uit was

    Dit moet je een beetje uitleggen... of is het inmiddels opgelost?

    Mijn vraag is bijvoorbeeld wat "mijn veld" betekent.
    Was je ingelogd?
Terug naar de lijst