Lushdreams kussen 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Heeft iemand hier ervaring met een dergelijk kussen?
    Er zit natuurlijk een verdienmodel op, maar als het kussen doet wat wordt beloofd.... Smile

    >>LINK<<

    Voor wie liever niet doorklikt;

    Ervaar een geweldige & revitaliserende slaap!

    Wij hebben jarenlange onderzoek & ontwikkeling besteed aan het creëren van het beste alles in een kussen voor een gezonde slaaphouding. Zeg vaarwel tegen:

    ❌ Rusteloze slaap

    ❌ Nek pijn

    ❌ Stijfheid

    ❌ Hoofdpijn

    ✅ Met het LushDream™ orthopedische kussen ervaar je een diepe en ontspannende slaap zoals je die nog nooit eerder hebt gevoeld. Ons gepatenteerde en ergonomische kussenontwerp ondersteunt je nek en hoofd om een betere uitlijning van de wervelkolom te bevorderen en de druk te verlichten.

    Gedurende ons leven slapen we gemiddeld 8 uur per dagen 229.961 uur in totaal. Dat is ongeveer een derde van ons leven. Slaap is van vitaal belang voor het optimaal functioneren van de mens, en de mens kan niet overleven zonder.

    Het LushDream™ orthopedische kussen is het eerste slimme kussen in zijn soort dankzij het gepatenteerde ontwerp. Een toegewijd onderzoeks- en ontwikkelingsteam verbeterde de kromming van het kussen om de gezonde uitlijning van de wervelkolom te ondersteunen en te bevorderen, terwijl van een enorm comfort wordt genoten. De hoogwaardige traagschuim stoffen zijn de sleutel tot het verbeteren van je slaap. Het slimme traagschuim past zich aan de vorm van je schouders, nek en hoofd aan om je tijdens je slaap op maat te ondersteunen.

    Daarnaast wordt een optimale ademhaling bevorderd door de kromming van het LushDream™ kussen. Het kussen wiegt je nek om beter te kunnen ademen, terwijl je op je rug slaapt. Voor zijslapers brengt het kussen je nek, hoofd en ruggengraat op één lijn en vult het de afstand tussen je hoofd en je schouder.

    ✅ Geavanceerde Ruggengraat Ondersteuning

    De 'Bolle Zijpanelen' ondersteunen je bovenrug op de juiste manier. De 'Cervicale Bescherming' ondersteunt je nek op de juiste manier. De 'Middenholte' wiegt je hoofd comfortabel. Dit zorgt voor een correcte uitlijning van de wervelkolom, zodat je lichaam na een goede nachtrust energiek en sterk aanvoelt.

    ✅ Bespaar Tijd en Geld

    Geen nekklachten, stijfheid of hoofdpijn meer - Bespaar je de reis naar de dokter, fysiotherapeut of chiropractor.

    ✅ Hoogwaardige Materialen

    LushDream™ kussens zijn gemaakt van de hoogste kwaliteit materialen die huidvriendelijk zijn en anti-microbiële stoffen bevatten. Ze zijn ook duurzaam en gemaakt om lang mee te gaan. De kussensloop is afneembaar en wasmachinevriendelijk, wat betekent dat het een eenmalige investering is en constant kan worden gereinigd.

    ✅ Geschikt Voor Alle Soorten Slapers

    We weten dat mensen in veel verschillende posities slapen. Het LushDream™ kussen is ontworpen om alle slaapposities te ondersteunen, zodat je in elke gewenste houding kunt slapen en je je toch comfortabel en volledig ondersteund voelt.
    27 jan '21 - 12:02:45 / 28 jan '21 - 17:38:47
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Piep
    Ik ken niet precies dit kussen, maar wel vergelijkbare kussens. Ik vind ze veel te hard. En klinkt allemaal mooi, maar niemand ligt een hele nacht in dezelfde positie, dus moet je dan steeds je kussen draaien 's nachts?

    Ja het lijkt mij ook vrij hard.
    Ik zou het wel een keer willen proberen zonder te kopen. Even zien of je terug kunt sturen...
    Er zijn dacht ik te lezen wel drie posities mogelijk; links en rechts op je zij en op je rug.
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Anke
    Ik heb een iets goedkopere variant en ik vind het zalig liggen.
    Had veel last van mijn nek en schouders en dat is echt minder.

    Ik heb er een met een positie voor rug- en zijligging; dat zijn ook de posities waarin ik slaap

    Dat klinkt erg positief. En ook nog goedkoper.. weet je nog welke?
    Zelf heb ik (oa) een bamboe- kussen, ook erg stevig, maar ik denk dat deze niet ‘orthopedisch’ is.
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Suzette
    Ik heb ook een goedkopere variant. Het was even wennen, maar daarna scheelde het echt veel voor mijn nek! Ik word uitgeruster wakker met een minder betonblok om mijn nek dus

    Dat zou ik ook wel willen... heb je misschien een linkje voor mij?
  5. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef LeonieCH
    Ik dus op de link geklikt en krijg gelijk advertentie op fb.
    Reacties daaronder...niet bestellen, vanaf augustus aan het wachten.

    Oké, dat is duidelijk, dankjewel, ik bestel deze mooie droom niet.
  6. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Anthea
    Deze ken ik niet. Ik heb heb een kussen van Mline. Het leek me ook niks maar toen kreeg ik na al een jaar of drie klachten te hebben een nekhernia. Dus toen moest ik wel op aanraden van de huisarts. En de klachten gingen over en zijn grotendeels weggebleven. Ik ben dus wel heel blij met zo’n kussen. Het hielp wonderbaarlijk goed.

    Mline, ga ik opzoeken, dankjewel.
    Ik heb geen ernstige klachten maar word wel regelmatig wakker met een stijve nek.
  7. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef scar
    Ik ben een buikslaper. Geen idee wat voor kussen daar geschikt voor is...

    Ik ben geen expert maar ik denk een heel plat of luchtig kussen.Smile
  8. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef ditty
    Ik heb een silvana kussen (erfenisje van mijn laatste relatie😁). Het is de groene uitvoering en ik vind het dus te stevig maar kan me wel voorstellen dat een zachtere versie lekker slaapt.

    Ik gebruik hem vooral als ruggesteun als ik TV kijk in bed.

    Erfenisje Smile
    Dat ziet er inderdaad heel degelijk uit.
    Best een pittige prijs voor een steuntje in de rug.Smile
  9. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Anke



    Ik heb ook een Mline constateer ik Smile

    Oh! Op de website van Mline zie ik geen kussens onder de 49euro...
  10. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef LeonieCH
    Ik heb voor de kerst een kussen van Emma gekocht.
    Ik dacht, moet goed zijn.
    Zitten drie lagen in.
    Van de week dacht ik, ik haal er eentje uit. Ook niet goed.
    Wilde andere laag er weer indoen,trok toen de rits kapot. Grrr.
    Voor de kerst was hier ook een draadje over hoofdkussens. Het blijft toch persoonlijk.
    Beste is om in de winkel te kijken, kan nu natuurlijk niet.
    Wat ik wel gevonden heb is dat als je een zijslaper bent iemand anders een lange stok langs je rug en hoofd houdt. Is die in rechte lijn, dan is het goed.
    Sylvana heb ik ook jaren gehad. Fijn kussen

    Ja is ook zo, tis hartstikke persoonlijk.
    Van die stok is ook een goeie. Lijkten idd iets voor in een winkel.
    Voor de kerst was ik er niet mee bezig, ik zal het draadje even opsnorren.
  11. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    Bedankt Marjan, Suzette en Erna voor jullie linkjes naar fijne kussen-opties, en voor alle info er ook bij.
    Ik schuif een koop nog even op de lange baan, ik ga liever eerst voelen en proberen in een winkel.

    Ik was nieuwsgierig wat de prijs zou zijn; een kussen van over de 100 euro daar moet ik even aan wennen.
    Ik begreep niet goed dat het dreamlush kussen volgens jullie duurder uitviel, maar dat is logisch; het leek zo omdat ik een link met de prijs voor wel 4 kussens geplakt hadSmileSmile.
    Één kussen kost 49 euro, 4 kussens voor 140 euro.
    Ik heb ‘t even aangepast, voor de duidelijkheid.
Terug naar de lijst