Hebben jullie instagram?

Hebben jullie instagram? 

Onderwerp van Inge_

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    En bevalt dat? Ik ben een paar jaar geleden van facebook afgegaan, maar ik zou wel wat mensen en bedrijven willen 'volgen'. Dat kan met insta, toch? Bevalt dat?
  2. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_

    quote:
    Dit schreef Jacques

    Niet perse voor jonge lui ,wat me wel opvalt op insta is dat er voornamelijk 'mooie' mensen op staan.

    Hahaha, dan kan ik dat 'gemiddelde' mooi omlaag brengen 😊
  3. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_

    Is ista dan alleen voor foto's en filmpjes? Geen teksten/nieuwsberichten?
  4. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik voeg geen mensen toe die ik niet ken en al zeker geen (buitenlandse) mannen.
    En met kennen bedoel ik irl en de mensen die ik op OA lees.




    Kun je gewoon bedrijven volgen als je je account niet op ooenbaar zet? Mijn manege bijvoorbeeld?
  5. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_

    quote:
    Dit schreef Jacques
    Op instagram staan wel veel foto,s van vrouwen met weinig kleding aan trouwens..

    De vrouwen die paardrijden zijn meestal wel voorzien van een cap en laarzen ☺
  6. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_

    quote:
    Dit schreef frida_m


    Ik heb ook Instagram voor mijn hobbies (lp's verzamelen, moestuin en af en toe een verdwaalde vakantie foto). Profiel daar is openbaar en ik word gevolgd door andere platen verzamelaars en vice versa. Facebook is voor familiezaken en ik ben daar lid van verschillende groepen. En dan heb ik nog Twitter, waar ik vooral lees en ook berichten plaats over zwerfvuil etc. Dus ik gebruik de diverse Social media op verschillende manieren. Ik plaats ook nooit hetzelfde bericht op verschillende Social media. Ik volg best veel mensen die dat wel doen, dat begrijp ik nooit zo goed. Zie dan veel berichten dubbel

    Hmmm, ik heb geen facebook meer, en (nog?) geen instagram of twitter. Jarenlang niet gemist. Maar blijkbaar leid ik ineens aan FOMO 😂😂😂
    Het zal de lockdown wel zijn ...Smile
Terug naar de lijst