Hello Fresh

Hello Fresh 

Onderwerp van Imke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ja hoor, op zich wel goede ervaringen mee.
    2 personen eten wij met zijn 2en op. Ik deed juist 5 dagen dat is relatief goedkoper
    Misschien heb ik nog een koringscode voor je
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Wanneer ik Hello Fresh weer wil. Dan zet k de app weer op mijn telefoon. Ik bestel een doos, zet een melding in mijn telefoon dat ik de box weer afzeg na de aflevering en zeg de box af via de app. Vind het eerlijk gezegd best makkelijk gaan.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Geen premium, wel lastige keuze dit keer
    Plaatje
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nibo


    Ik kon ook niet kiezen, daarom deze week 6 gerechten met 4 van welke jij ook hebt uitgekozen. Dat 6e gerecht kost maar 1,75 per persoon.



    Ik vond het zo raar dat 1 gerecht extra me €14 ging kosten, was geen premium, dus ik heb het maar niet gedaan.
    Ik had ook keuzestress :)
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Malero



    Vind je een broodje biefstuk en een Flamkuchen echt een volwaardige avondmaaltijd? En een worteltortilla, kweenie, ik vind het echt geen avond eten na een dag werken.



    Het is maar een deel van de tekst, de ervaring leert dat we altijd overhouden. Er zit haast overal sla en tomaat bij of andere groente.
    Ingrediëntenlijst.
    Van mij had het meer biefstuk mogen zijn, maar het is genoeg.



    Er zijn dagen dat ik met veel minder ingrediënten kook.
    Plaatje
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Caroline
    Heerlijk. Ik kijk er naar uit.



    Die zag ik ook nog, zag er ook erg lekker uit
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Toch weer aan het nadenken geweest. Ik denk dat ik met een maaltijdbox uiteindelijk bespaar. Per keer zou ik zo'n 40 euro kwijt zijn, per maand dus maximaal 200.
    Nu ben ik veel meer kwijt, en alle andere dingetjes kosten niet zoveel. Koffie enzo bedoel ik.

    Ik was nu een beetje kha aan het proberen, maar voor die recepten moest ik ook veel te veel aanschaffen:(.



    Ik doe het af en toe het is makkelijk en goed te doen.

    Ik ben vandaag bij de Lidl geweest en reguliere boodschappen zijn ook best duurder geworden
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Voor 40 euro pk. Daarbij komt nog ontbijt, lunch, ingrediënten die je zelf moet toevoegen. Wij eten per week voor 40 euro, incl voer voor de hond. Oke, dan laat ik het niet bezorgen, maar haal het op bij het pick up point van de plus, Jumbo of Hoogvliet, wat mij het beste uitkomt.

    Ik hoop dat het voor je werkt. Uitproberen kan altijd natuurlijk. Smile


    Maar wat jij uitgeeft is niet representatief voor het gemiddelde huishouden.
    Ik ben veel meer kwijt
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik kreeg aanbieding omdat ik lang geen helle Fresh had gedaan. 31 euro voor 5 maaltijden voor 2 personen
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef EllesB


    Dat is een leuke aanbieding!

    Ja vinden wij ook. Twee weken veel korting, daarna stop ik hem weer
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik impuls nog een beetje, soms vul ik de HF wel aan uit eigen voorraad, maar ik geniet van e andere dingen die ik eet.
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef maartje


    Verspakketten bij de supermarkt kopen, keuze genoeg en goedkoper dan Hello Fresh. Als het teveel is, kun je een paar porties invriezen.

    >>LINK<<



    Ik vind de verspakketten van de supermarkt helemaal niet goedkoop, je moet er nog zoveel bijkopen dat je veel duurder uitkomt dat Hello Fresh. Daarnaast is er erg weinig variatie, dat is niet te vergeljken. En ik hou er zelden wat van over, ik haal ze weleens omdat het zo uitkomt, maar verder niet.
Terug naar de lijst