Crashende apps bij Android 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    >>LINK<<

    Android-apps die crashen
    Android-gebruikers hebben de afgelopen uren last gehad van apps die niet meer opstartten. Apps zoals Gmail, ING Bankieren, Google Chrome, NOS, Yahoo Mail en vele anderen werden voortdurend afgesloten. De boosdoener was de app Android System Webview. Dit is een app van Google die op veel telefoons automatisch is geïnstalleerd. De app zorgt ervoor dat andere apps webcontent kunnen laten zien. WebView ontvangt regelmatig updates en de laatste heeft ogenschijnlijk alle problemen veroorzaakt. Het advies was dan ook om de laatste update de deïnstalleren.

    Inmiddels is er een fix, dus deïnstalleren hoeft niet. Alleen de laatste update installeren.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Eni
    Ja vreselijk, mail en agenda crashte steeds. Hopelijk morgen over die ongein

    Is nu al over. Ff webview updaten.
    Plaatje
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Saskieja
    >>LINK<<

    Deze kun je eerst uitvoeren. Bij mij werkte een update van Android webview niet.
    Heb m toen terug gezet naar de fabrieksinstellingen en nu doet ie t weer.

    Goeie link!!
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Eni
    Als ik Chrome uitzet kan ik dat web ding wel updaten, maar hij geeft als datum update 22-3?
    En dan doet m'n agenda het weer ☺️
    Als ik dan vervolgens Chrome weer aanzet, doet de agenda het weer niet... 😕

    Heb je m ook geüpdate dan? Ook chrome geüpdate? De link van Saskieja is een erg goede. Probeer de opties allemaal uit.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Eni


    Ja dat web ding. Maar dan staat er als datum van update 22-3 terwijl het nu 23-3 is.
    Dan staat er dat je Chrome weer aan kunt zetten, dat doe ik er dan stopt de agenda weer.

    Chrome ook updaten zegt de link. Mijn webview app heeft ook de datum van gisteren, wel de goede versie.
    Plaatje
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Graag gedaan.
Terug naar de lijst