Welke raambekleding?

Welke raambekleding? 

Onderwerp van Sanni66

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    Ik heb ook een draai kiep raam. Aan voor en achterzijde. Jij kan kiezen voor 3 of 2 jaloezieën. Wat je mooier vindt. Een geheel zou ik niet doen. Zoals ze bij mij hangen kan de kiep gebruikt worden tot op de 2e stand zonder dat de jaloezie naar voren komt zeg maar.

    Waar ik me wel heel erg op verkeken heb is de kleur. Grote ramen, witte jaloezieën, veel licht en zon en dan gevoelig zijn voor fel licht.....
    Smile Ik kantel ze dan zoals op de eerste foto, maar dat maakt iets donkerder in huis.
    Plaatje
    Plaatje
    28 mrt '21 - 09:28:43 / 28 mrt '21 - 10:10:23
  2. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Hangen ze bij jouw in het raamkozijn?
    2 jaloezieën op 3 ramen vind ik denk ik niet mooi dan hang de spleet precies voor de raam.
    Ik wil het liefst een geheel en zwarte.
    Anders laat ik maar iemand komen voor advies.



    Ze hangen bij mij voor het kozijn. En gekocht en op maat laten maken bij Karwei. Zij hebben ook de maat opgenomen.
    Mijn ramen zijn sowieso te breed voor één. Daarnaast vind ik het prettig dat ik maar 1 jaloezie omhoog hoef te doen om het raam ff wijd open te zetten als ik wol luchten. Zo zit ik niet gelijk in de kijker zeg maar.

    2 jaloezieen op 3 ramen bij jou geeft maar 1 spleet en die laat je netjes over het midden maar een kozijn lopen van een kantelraam. Een spleet in het midden vind ik ook echt niet mooi.
  3. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    mmmmm, zwart zit al in mijn hoofd en de kast wordt er op aangepast Smile


    Ze zijn er ook met een nerf donkerbruin/zwart. Heel mooi ook. Prima combi met de kast.
  4. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Je bedoelt 1 smallere en een bredere jaloezie?


    Yep. Zoals bij mij nu.
  5. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    O ja, nu zie ik het pas, valt helemaal niet op dat het bij jouw uit 2 stukken bestaat, je ziet het alleen bovenaan.


    Wbt bovenaan daar hoort nog een strip/lat voor die erbij hoort. Bevestigd met klittenband. Maarre...die ligt nog te wachten op de vensterbank......achter de jaloezieën.....oeps. Gevalletje GUG (gruwelijk uitstel gedrag). Smile
Terug naar de lijst