hoe krijg ik drie afbeeldingen op een rij

hoe krijg ik drie afbeeldingen op een rij  

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    In wat voor een document moet je het aanleveren, bij een pdf, zou ik het in word doen en printen als pdf
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Vanuit verkenner kun je ook de drie afbeeldingen selecteren en printen naar pdf en ze onder elkaar zetten.

    Uiteraard kan het met allerlei fotobewerkingsprogrammas maar die moet je of hebben, of downloaden, bv infranvieuw is gratis.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef robinet
    Het moet doorgemaild worden.

    Dat snap ik, maar welk soort bestand moet je het aanleveren, staat daarover iets in de voorwaarden.
    Wat is er afgesproken.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    PicColage? Alleen nog watermerk weghalen.



    Teveel werk
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Eric1

    Dat wilde ik ook net voorstellen. Paint is niet moeilijk in gebruik. Overigens lijkt me dat een spatlappenmaker toch goed uit de voeten moet kunnen met drie aparte bestanden als je erbij zegt dat ze naast elkaar moeten.



    Dan wel met een voorbeeld hoe jij het hebben wilt.


    Ik moest voor aanhangerreclame het als pdf aanleveren. Ik had toen photo shop tot mijn beschikking, was erg prettig.
    Paint vind ik zelf niet prettig om in te bewerken
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Eric1

    Paint is gratis, photoshop niet, vandaar.



    Daarom verwees ik ook naar het gratis infranview, word en zelfs via verkenner.
    Infranview werkt ook erg goed en prettig
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Piep
    Word is een tekstverwerkingsprogramma. Excel een rekenprogramma..waarom zou je daar afbeeldingen in maken.
    Voor afbeeldingen zijn aparte programma's met aparte extensies.



    Het gaat erom hoe een bedrijf het aangeleverd wil hebben. En hoe handig degene die het aanlevert is met software.
    Wanneer dat in pdf kant en klaar aangeleverd moet worden is word handiger dan paint.
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef robinet
    3 fotoshop programma's op mijn computer verder is het toch gelukt. Ik wilde al bijna de afbeeldingen doorsturen zodat zij het voorbeeld naar ons konden sturen.
    In word heb ik de drie afbeeldingen op rij gekregen. Als het zo wordt als in mijn voorbeeld dan wordt het super. Voor de zekerheid stuur ik de afbeeldingen mee.
    Allemaal bedankt voor het meedenken.



    Anders had ik je volgende week ook nog kunnen helpen.
    Fijn dat het gelukt is.
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Foto's uitlijnen in word vind ik altijd een drama. Daarom gebruik ik daar Powerpoint voor. Ideaal. Je kan de foto's precies krijgen zoals je wil, vaak zelfs simpeler dan met een fotoprogramma.



    Niet iedereen heeft PowerPoint, of is er handig mee
Terug naar de lijst