NLziet en NPOplus

NLziet en NPOplus 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Nlziet geeft live tv en sommige programma's vooruit kijken en bijna als terug kijken. Nlziet heeft vaak leuke acties. Ik kijk 6mnd voor 7,95. Beeld kwaliteit vind ik prima, nog niet meegemaakt dat ik buffering had of storingen. Ik heb de app op mijn Smart tv en op de domme platte tv de Chromecast.

    Ik vind het veel fijner dan tv online app van kpn wat vaak stoorde.

    Met de huidige actie kun je waarschijnlijk over 3mnd weer verlengen met weer een actie.

    Oh en vwb internet... Ik heb nu voor €18,50 100mbit gedurende 6mnd. Daarna wordt het 32,50 (maar krijg 5 euro korting omdat ik ook energie afneem bij ze). 18,50+ gratis tv, goedkoper kan niet (heb onb bellen op mobiel) gedurende de 6mnd, daarna wordt het €35,45.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Nee internet hou ik

    Ik ga dan mijn tv pakket schrappen

    Ziggo is een tv provider die internet aanbiedt. Sinds kort kun je ook een abo zonder tv kiezen. Dat kost nog €48,50 en heeft standaard Ziggo go als tv. Daar hoeft dan geen nlziet bij, dat voegt niks toe. >>LINK<<
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Bij welke provider heb jij internet en gratis tv?

    Aan wie vraag je dit?
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Ik wilde t aan jou vragen Dayenne. Vergat je naam bij mijn vraag te zetten

    Ow oke. Mijn internet is van budget thuis >>LINK<< en mijn tv via NLziet. Na de acties kost het iets meer dan 35 euro.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ja ze hebben go weer uit dat internet only pakket gehaald. Werd iets te enthousiast ontvangen. Vond het al vreemd.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Iemand bekend met deze??

    >>LINK<<

    Budget thuis is goedkoper. Eerste 6mnd 19 euro (50mb, tv en bellen) daarna 47. Ik heb budget thuis en ben tevreden. Je kunt het vergelijken met Telfort. Ik heb geen tv en bellen, maar daar kan weinig mee mis gaan. Gaat via kpn (tv ook en niet via canal digitaal zoals bij online).
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Adres dochter heeft dit... Ik kies voor 12mmd. Dit soort abo's wil ik niet 24mnd.

    Ik ben ook goedkoper uit, betaal maar 27,50 na 6 mnd. Heb geen bellen en tv. En ook energie. Aanbiedingen veranderen nog wel eens hè. Per saldo komt het op het zelfde neer, jouw abo na 6mnd goedkoper, maar de eerste 6 mnd duurder.... Linksom of rechtsom....
    Plaatje
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Voor 50ct meer heb je verdubbeling van je snelheid. Das de moeite.
    Plaatje
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Voor hen die graag naar Ziggo overstappen. Leuke actie! >>LINK<<

    Tijdelijk 9 maanden Ziggo (Start, Complete en Giga) voor €29,95 p.m + gratis tv-pakket en geen aansluitkosten van €19,95.

    Keuze TV pakket uit ESPN compleet of Movies en series XL (Let op 12 maanden gratis)

    Je abonnement loopt minimaal 1 jaar. Na het eerste jaar kun je maandelijks opzeggen.

    Aanbieding is geldig voor nieuwe klanten t/m 19 September 2021.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik denk dat Ziggo de concurrentie met glasvezel eindelijk begint te voelen. Ze zullen de prijzen omlaag moeten doen. Ik schat in dat als je nu bij Ziggo zit, je hun melkkoe gaat worden. Jaartje elders internet afnemen en volgend jaar terugkeren, zou wel eens slim kunnen zijn.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef daro


    Mag ik vragen hoe je dat deed? Heb je gebeld? En zit in dit bedrag ook de beveiliging van ziggo?

    Nee, beveiliging is een optie.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef rwin


    Zelf zit ik bij T-Mobile. Nog steeds de goedkoopste optie voor alleen internet.

    Vraag ik me af. Ik betaal 18,50 pmnd voor internet only via adsl (na 6 mnd 27,50) 100mb.
Terug naar de lijst