Nieuwe schutting

Nieuwe schutting  

Onderwerp van mamavan2

Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef mamavan2
    Ben aan het kijken voor een nieuwe schutting. Erg veel aanbieders incl plaatsen. Mijn overbuurvrouw heeft ook een nieuwe en laten plaatsen. Duizenden euro's betaald maar totaal niet netjes afgewerkt. Dus die gaat het niet worden uiteraard.
    Iemand onlangs een nieuwe schutting gekocht en geplaatst en wel erg tevreden over het bedrag en plaatsen?

    In juni laten plaatsen via Hornbach. Standaard, all-in voor 100 per meter. Maar zo waren buurman en ik van t gezeik af want konden t zelf niet en wisten niemand. Heel tevreden!!
    En gamma en al die anderen verkopen hetzelfde concept

    Hier fotootje (die ik maakte aan kant buurman tegeltuin. Had m keurig voor m aangeveegd en hij appte vanaf z’n werk dat ie ook heel blij was met schutting)
    Plaatje
  2. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef mamavan2


    Oja hornbach kan ook nog.
    Mooi, zoiets had ik ook in gedachten. Houten palen of beton?
    Nee ik kan dat zelf ook niet. Hoop alleen wel dat de buurman mee wil doen. En aan de andere kant alleen, zit op een hoek. Daar moeten wat struiken met wortels weg. Doen ze dat ook dat jij weet? Binnenkort eens informeren.

    Wel zelf oude afbreken, afvoeren en natuurlijk klaarmaken (ik moest opnieuw bamboewortels uitgravenSmile). Maar dat hebben we verdeeld. En slopen is anders het klusje dat kinderen wel uitvoeren?
    Buur of eigenlijk maat buur afbreken, buur afvoeren (zit gelukkig in de bouw en heeft werkbus want milieustraat wil je echt mijden). Ik heb aan de andere kant tegels gewipt, vrijgemaakt en vrije uurtjes, parkeren, koffie, water, koekjes en een fooitje geregeld.

    Maar daarna is alles inclusief (vervoer, gesjouw, plaatsen. Ze ruimen zelfs best redelijk op. Toplui en doen dit duidelijk vaak. Al die bouwmarkten werken met dit bedrijf. Ze hadden er die dag drie in Breda).

    Keuze uit wit of zwart beton. Palen gaan diep de grond in, schutting is heel stevig. Afdekplaat etc. inclusief. Is hoge schutting wel (2 meter?)
    En echt betalen voor werkelijke lengte. Kleine stadstuin, dus 840/420 pp.
    Ik zou trouwens juist wel snel bestellen. De houtprijs (en andere materialen) is hoog maar persoonlijk zie ik het alleen gekker worden (nog meer Corona en klimaatellende). Ik knijp m al voor verdere projectjes, zoals m’n nieuwe dakkapellen die favo bedrijf wegens gebrek personeel helaas pas in april kan plaatsen. Gelukkig offerte al lang getekend maar zie ze nog wel aankomen dat magazijn leeg was, en zo..
  3. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Hedera is ook drama, he..
    Groeit net als (sommige) bamboe overal in en door. Hoewel ik het veel mooier vind dan niet natuurlijke schuttingen, paar jaar geleden aan de andere kant ook verwijderd. Klusjes..
    Hier komt op den duur wel bamboe terug. Maar de goede soort en/of in bak.
    Ben je al wat wijzer geworden?
  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Goed plan!
    Ook vast succes voor maandagSmile
    Ik vond dat bedrijf trouwens echt snel. Ik heb nog een foto van de auto met aanhanger vanwege parkeren. Ik zal even snel zoeken en naam geven.

    De, hoe kan het andersSmile Schutting expert.. ergens in oost-Brabant? Doen ze netjes, hoor.

    Denk deze: >>LINK<<
    Via de bouwmarkten zo snel te zien net iets goedkoper.
  5. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef mamavan2



    Haha makkelijk te onthouden.
    Die hebben hem geplaatst via hornbach?

    Yep
  6. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef mamavan2


    Dank je

    Heb jij 19 planks of 21?

    21
    We zien elkaar echt niet meer..
    (Af en toe op straatSmile)
Terug naar de lijst