Samenvoegen sociale media

Samenvoegen sociale media 

Onderwerp van Salome

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Salome, eerst even een opmerking over je links. De link naar stilgeweest geeft een foutmelding, zowel op mijn mobiel als pc, nl dat het een onveilige verbinding is, ws iets met de url.
    Vwb. je vraag: die is idd (misschien) ingewikkeld. Los van de vraag of het technisch wel mogelijk is vraag ik me af of het wel mag. Want als ik je vraag goed begrijp wil je volgers van de ene site (fb, twitter etc.) overhevelen naar de andere site.
    Iemand kiest er nl voor om de ene site wel te volgen en de andere niet. Dat is een persoonlijke keuze. Ik denk dat niemand het prettig vindt om ongevraagd volger van een site te zijn.
    Is het wellicht niet handiger om op de sites die je een tzt wil gaan opheffen (of verder een stil bestaan laat leiden) een melding of link te plaatsen naar de nieuwe sites met de mededeling dat over bv 3 maanden alle nieuws etc. via de nieuwe sites te volgen is en dat nog 1 of 2 keer onder de aandacht te brengen?
    Volgers op social media kun je m.i. grofweg indelen in een paar groepen: echt geïnteresseerden, gemiddeld en matig.
    Het lijkt me dat de echt geïnteresseerden hun weg naar de nieuwe sites dan wel zullen vinden.
Terug naar de lijst