Mop

Mop 

Onderwerp van Salome

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Nee geen grapje, maar een dweilding.
    Ik kocht gisteren bij Blokker een Spin&Clean van Vileda. Want daar kun je geweldig mee dweilen.
    Eenmaal thuis zette ik ‘m enthousiast in elkaar, maar ik vergat een stuk ertussen.
    En ik krijg hem nu met geen mogelijkheid meer uit elkaar. Zit zo vast als een huis, is volstrekt onbruikbaar zo.
    Ik googelde maar kan niks vinden. Stuurde een berichtje naar de fabrikant, krijg een foutmelding.
    Ten einde raad terug naar Blokker, maar daar krijgt men het ook niet voor elkaar, dus ‘jammer mevrouw’.
    Heb ik als koper geen enkel recht nu dan? De gebruiksaanwijzing was redelijk wazig, kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die dit verkeerd doet.Smile
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Had je het hiernaartoe gestuurd?

    Info.belgique@fhp-ww.com

    Vreemd, meestal komt na info het apestaartje.



    Ook raar dat de Blokker er niks mee doet. Als een produkt niet goed is, of niet bevalt heb je toch het recht om het terug te brengen?
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Salome
    Nee geen grapje, maar een dweilding.
    Ik kocht gisteren bij Blokker een Spin&Clean van Vileda. Want daar kun je geweldig mee dweilen.
    Eenmaal thuis zette ik ‘m enthousiast in elkaar, maar ik vergat een stuk ertussen.
    En ik krijg hem nu met geen mogelijkheid meer uit elkaar. Zit zo vast als een huis, is volstrekt onbruikbaar zo.
    Ik googelde maar kan niks vinden. Stuurde een berichtje naar de fabrikant, krijg een foutmelding.
    Ten einde raad terug naar Blokker, maar daar krijgt men het ook niet voor elkaar, dus ‘jammer mevrouw’.
    Heb ik als koper geen enkel recht nu dan? De gebruiksaanwijzing was redelijk wazig, kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die dit verkeerd doet.Smile


    Ik dacht even dat je een moppen draadje had geopend 🫣.

    Maar jij hebt als koper te maken met Blokker als verkoper. Mijns inziens moeten zij jou een oplossing bieden. Dus of, ze zorgen dat jouw mop gemaakt wordt, of ze bieden je een nieuwe aan. Als je iets in elkaar moet zetten, moet het ook uit elkaar kunnen in alle redelijkheid. Product voldoet dus niet aan de verwachting. Op je strepen staan hoor!
  4. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    Tja, ze deden heel veel moeite. De verkoper heeft zichzelf echt een blessure staan hijsen aan dat ding, maar zonder succes.
    Om dan nog assertief te gaan doen en m'n geld terug te eisen, ik kreeg het niet voor elkaar.

    Vileda heeft dus kennelijk geen Nederlandse distributeur , dat helpt niet.
  5. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Salome
    Tja, ze deden heel veel moeite. De verkoper heeft zichzelf echt een blessure staan hijsen aan dat ding, maar zonder succes.
    Om dan nog assertief te gaan doen en m'n geld terug te eisen, ik kreeg het niet voor elkaar.

    Vileda heeft dus kennelijk geen Nederlandse distributeur , dat helpt niet.


    Geld terug eisen heeft ook geen zin. Maar ze hadden je een vervangend product moeten aanbieden. En dan moeten zij met Vileda om de tafel. Jij vraagt naar je recht, daar heb je recht op.
  6. Misschien valt het onder de inboedelverzekering of zo.
  7. Misschien wat WD40 bij de verbinding spuiten? "Maakt los wat vast zit."
  8. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    echt balen!
    Eerst terug naar blokker en vragen om een andere oplossing dan "ik krijg het ook niet voor elkaar"

    Komen zij niet met vervangende mop of reparatie en neem je daar genoegen mee: dan zou je ook nog warmte kunnen proberen wanneer het van plastic is
  9. Bericht van Mimi is op 05-10-2022 om 17:51:36 uur verwijderd door Mimi.

    Reden: dweilen

     
  10. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Marlies
    Misschien wat WD40 bij de verbinding spuiten? "Maakt los wat vast zit."



    Er is helemaal geen ruimte meer en een soort zitvooraltijdvastkliksysteem.
  11. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef meeuw
    echt balen!
    Eerst terug naar blokker en vragen om een andere oplossing dan "ik krijg het ook niet voor elkaar"

    Komen zij niet met vervangende mop of reparatie en neem je daar genoegen mee: dan zou je ook nog warmte kunnen proberen wanneer het van plastic is



    Zij zeggen: andere mensen doen dit kennelijk niet verkeerd, want we hebben dit nog nooit gehoord.
    Dus ik vrees dat ik echt ben uitgepraat daar.

    En metaal. Echt heel goeie kwaliteit Smile
  12. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Piep


    Maar jij hebt als koper te maken met Blokker als verkoper. Mijns inziens moeten zij jou een oplossing bieden. Dus of, ze zorgen dat jouw mop gemaakt wordt, of ze bieden je een nieuwe aan. Als je iets in elkaar moet zetten, moet het ook uit elkaar kunnen in alle redelijkheid. Product voldoet dus niet aan de verwachting. Op je strepen staan hoor!


    Soms zet je iets maar eenmalig in elkaar.

    Maar een foto zou handig zijn om mee te denken.
Terug naar de lijst