Aanbod energiedirect voor een jaar

Aanbod energiedirect voor een jaar 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Hier ook vorige week overgestapt naar Oxxio voor 3 jaar. Na lang wikken en wegen. Op het moment dat ik eruit was bood energiedirect geen 3 jarige contracten meer aan. De aanmeldmail heb ik al wel, nu het contract nog. Volgens klantenservice komt het goed ze hebben het erg druk
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef robinet
    Hier ook vorige week overgestapt naar Oxxio voor 3 jaar. Na lang wikken en wegen. Op het moment dat ik eruit was bood energiedirect geen 3 jarige contracten meer aan. De aanmeldmail heb ik al wel, nu het contract nog. Volgens klantenservice komt het goed ze hebben het erg druk


    Krijg net een telefoontje van oxxio. Er is iets misgegaan met mijn aanmelding. Bij hun niet meer te vinden. gelukkig heb ik de bevestigingsmail. Mevrouw kan mij 1 jaar aanbieden. Met zonnecollectoren is drie jaar niet mogelijk. Echt wel want ik heb een bevestiging van mijn goedgekeurde aanvraag. Na wat heen en weer gehakketak mag ik mijn bevestigingsmail doorsturen.
    Wel heel toevallig dat zij niets meer kunnen vinden van mij. Ik voel dat dit goed gaat komen.
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef robinet


    Krijg net een telefoontje van oxxio. Er is iets misgegaan met mijn aanmelding. Bij hun niet meer te vinden. gelukkig heb ik de bevestigingsmail. Mevrouw kan mij 1 jaar aanbieden. Met zonnecollectoren is drie jaar niet mogelijk. Echt wel want ik heb een bevestiging van mijn goedgekeurde aanvraag. Na wat heen en weer gehakketak mag ik mijn bevestigingsmail doorsturen.
    Wel heel toevallig dat zij niets meer kunnen vinden van mij. Ik voel dat dit goed gaat komen.


    contract is binnen 3 jaar zekerheid. Voor een nu redelijke prijs. Nu alleen de app nog instaleren. klantnummer adres komt niet overeen. Via facebook contact gehad. Dit kan pas vanaf de lever datum 6 oktober dus.
    22 sep '23 - 12:04:36 / 23 sep '23 - 08:40:19
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Het werpt zijn vruchten af mijn bezuinigingen. Smile
    En mijn zonnepanelen.

    Ik betaal nu € 177



    TermijnCheck
    Let op! Je termijnbedrag is te hoog. Waarschijnlijk krijg je € 530 terug op je jaarrekening. Verlaag je termijnbedrag naar € 124.
  5. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Wat fijn voor je.

    Welke maand krijg jij altijd je maandafrekening?
  6. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    quote:
    Dit schreef Astrid
    Wat fijn voor je.

    Welke maand krijg jij altijd je maandafrekening?



    September. Dus het kan mooi oplopen.
  7. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef leeuwin70



    September. Dus het kan mooi oplopen.


    Zeker! Echter komen nu wel de 'stookmaanden' eraan en kan het zijn dat voorgesteld termijnbedrag straks weer naar boven wordt bijgesteld.

    Maar goed bezig!
  8. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    De zonnepanelen brengen in de winter idd weinig op, maar dan nog zou ik het termijnbedrag gaan verlagen. In het voorjaar en zomer brengen ze veel op.

    Hoeveel panelen heb je Leeuwin?
  9. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Ik heb er 6.

    Ik laat het nu even zo, vanuit afgelopen september moest ik wel dik € 300 bij betalen.
    Ik heb dat nu op 3 maanden staan nog 2x
    Zodra dat achter de rug is verlaag ik het denk ik naar € 150
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    quote:
    Dit schreef Yaris


    Zeker! Echter komen nu wel de 'stookmaanden' eraan en kan het zijn dat voorgesteld termijnbedrag straks weer naar boven wordt bijgesteld.

    Maar goed bezig!



    Dank je. Smile
  11. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Heerlijk de zonnepanelen. Alleen jammer dat er energiemaatschappijen zijn die je liever zien gaan dan komen. Deze maand €854,-- terug door mijn zuinige gedrag. Afgelopen winter best fris overdag gezeten 17 graden. Die ga ik nu spenderen aan een weekje zon in november.
    Ook hier weer een vast contract bij oxxio. Moest wel weer wennen aan de app.
Terug naar de lijst