Smartwatch / stappenteller

Smartwatch / stappenteller  

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    😎 Just be You 😎

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef indigo
    De Garmin Lily is een fijn horloge voor dames. Net ietsje duurder maar met ING punten kun je op 159,- uitkomen (er is altijd wel iemand met punten). Ik vind het een enorme meerwaarde.

    je stappen, slaap, hartslag, energieniveau en gezondheidsdata voor vrouwen bij. Ook beschikt de smartwatch over diverse sportapps voor wandelen, hardlopen, cardio, yoga en mindful ademhalen.


    Geeft je vooral in combinatie met hartslag, stress en slaap goed inzicht in je gezondheid. Heeft een fijne app op telefoon diemakkelijk connect.




    Mocht iemand deze willen ik heb heel veel punten van de ING
  2. Sheeba
    😎 Just be You 😎

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Pi



    @Sheena, ik wil heel graag een Lily en zit niet bij de ING. Dus wil graag gebruik maken van je punten. Kan je zelf dan ook de kleur uitzoeken?



    Ik ga straks ff kijken


    Moment😗

    Er zijn 3 kleuren

    Midnight Orchid
    Cream white
    Rose Gold

    Plaatje
    Plaatje
Terug naar de lijst