jpg is niet geimplementeerd.

jpg is niet geimplementeerd. 

Onderwerp van peter62

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Cees
    Oemoemenoemoe

Toon alleen de berichten van Cees
    Hoi Peter,
    Je hebt gelijk jpg kan alleen nog opgeslagen worden vanuit Photoshop via 'kopie opslaan.'
    Zelf werk ik voornamelijk in Lightroom en schakel pas over naarPS als een bewerking niet mogelijk is in Lightroom.
    Omdat ik Lightroom tevens als bibliotheek gebruik, (dus al mijn foto's zijn daarin gerubriceerd terug te vinden) sla ik al m'n werk daarin op !
    Dus vanuit Photoshop ook als PSD naar Lightroom! (Handig want dan is later ook duidelijk dat foto bewerkt is en dat bestand opnieuw op te kunnen roepen voor eventuele aanpassingen.)
    Daarmee heb ik dan mijn werk in de bibliotheek gezet en ga vervolgens als dat nodig is, van daar naar Jpeg met de exporteren functie.
    Voor mijn website waar ik de foto's van het reizen plaats, heb ik dus in Lightroom een mapje voor iedere dag van de geschoten foto's in RAW en daaraan gekoppeld via 'exporteren ' (plaatsen in dezelfde map) een jpg mapje met alle bewerkte foto' s die op de website worden geupload in jpg in een kleiner formaat.

Natuurlijk doe ik hier ook even een link van het laatste bericht op de website met alle foto's in jpg . 😉 >>LINK<<
Terug naar de lijst