7 januari bestelling gedaan bij Ikea. Dit zou afgelopen vrijdag de 29ste bezorgd worden. Helaas voor mij niks ontvangen.
Via klantenservice is Ikea niet bereikbaar. En via de chat van fb krij ik zaterdag een standaard bericht terug dat vanwege de drukte bij hun de bestelling nog minimaal 10 dagen op zich laat wachten en dat ik dan nog maar een keer contact met ze.op moet nemen.
Kom er zonet achter dat je via de chatfunctie van fb ook geen contact meer met ze kan krijgen omdat die functie uitgezet is.
Wie weet hoe ik nu wel met hun in contact kan komen?
Niet en gewoon wachten. Mijn bestelling van 31/12 zou de 27ste komen, is er ook nog niet... Inmiddels wel een mail van hen gehad (check evt je spam) dat het laat is, maar onderweg.
Hier zouden ze vandaag komen, maar vorige week op verzoek van dochter verzet naar vrijdag aanstaande. Bevestiging gehad, stonden ze vanmorgen toch onaangekondigd voor de deur
quote:Dit schreef Dayenne Niet en gewoon wachten. Mijn bestelling van 31/12 zou de 27ste komen, is er ook nog niet... Inmiddels wel een mail van hen gehad (check evt je spam) dat het laat is, maar onderweg.
Behalve een algemene excuusmail geen mail van ze gehad.
Laatste persoonlijke mail is de orderbevestiging met bezorgdatum en die is van 7 januari.