post.nl brievenbuspakketje niet gekregen

post.nl brievenbuspakketje niet gekregen 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    Maar als ik het track & trace nummer check is het hier vrijdag 9-6 bezorgt.
    PostNL zegt er niks mee te kunnen.
    Klopt dit?
    Ik bedoel, ze kunnen toch nakijken wie de bezorger was, die heeft het pakketje uitgecheckt.
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Maar als ik het track & trace nummer check is het hier vrijdag 9-6 bezorgt.
    PostNL zegt er niks mee te kunnen.
    Klopt dit?
    Ik bedoel, ze kunnen toch nakijken wie de bezorger was, die heeft het pakketje uitgecheckt.

    Wat ik mij herinner van toen dat mij eens gebeurde is dat je na 2 weken een onderzoek kn aanvragen.

    Ook bij mij stond eens bezorgd en was dat dus niet. Week later kwam een buurvrouw van end op in de straat met het pakketje. was het daar gebracht en postbode had dat niet goed aangegeven.
  3. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Check ook even je kliko.... daar had een slimme besteller het bij mij eens ingestopt, kartonnen doos met boekenpakket van bol.com in de papierbakSmile
  4. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Margoos
    Check ook even je kliko.... daar had een slimme besteller het bij mij eens ingestopt, kartonnen doos met boekenpakket van bol.com in de papierbakSmile



    Was een brievenbuspakketje wat afgescand moest wordenen dat is ook gebeurd volgens postNL.
    Alleen is dit niet bij mij in de bus gedaan.

    Kliko staat achterhuis in afgesloten tuin. Daar kan de postbode niet komen.
  5. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    O ja, die meneer van PostNL zei ook nog dat ik de afzender aansprakelijk moest stellen.
    Maar hoe kan ik dat doen, het is toch niet zijn schuld dat de bezorger het pakje niet heeft afgeleverd in mijn brievenbus?
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Afzender is opdrachtgever van de zending ?n heeft ervoor betaald. Wie betaald, bepaalt Smile
  7. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef SFR
    Afzender is opdrachtgever van de zending ?n heeft ervoor betaald. Wie betaald, bepaalt Smile


    Rare boel.
    Die is er toch niet verantwoordelijk voor dat de postbode het pakketje in eigen zak steekt of elders afleverde en dan wel aftekent alszijnde bezorgt?

    Track&trace zegt nl dat ik het pakje heb ontvangen.
  8. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Vogeltje


    Rare boel.
    Die is er toch niet verantwoordelijk voor dat de postbode het pakketje in eigen zak steekt of elders afleverde en dan wel aftekent alszijnde bezorgt?

    Track&trace zegt nl dat ik het pakje heb ontvangen.


    Niet te druk maken.
    Gewoon nog even geduld hebben en anders opnieuw bestellen. Gratis.
    Pakketjes komen soms niet aan. Dat is ingecalculeerd.
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Hoe groot is je brievenbus?

    Sommige kleppen zijn toch wat kleiner dan standaard..

    wellicht dat het pakketje er t?ch niet in paste (misschien wel met enig proppen.. maar dat lukte niet of de bezorger had tenminste nog een beetje zorg voor de spullen..) maar al wel 'gescand' was als zijnde aflevering?

    Misschien pakket mee terug genomen.. voor een 2e ronde ter aanbieding?

    Laatst had Scar iets soortgelijks met beddengoed ?n een gesloten afhaalpunt van DHL.. Teruggaan naar de verzender was bij haar wel lonend, volgens mij...Smile
  10. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    Heb wel eerder zelfde pakketje besteld en past prima door de brievenbus.

    Wat ik vreemd vind in dat track&strand bericht, is dat bezorger briefje zou hebben achter gelaten,
    Plaatje
  11. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Maar als ik het track & trace nummer check is het hier vrijdag 9-6 bezorgt.
    PostNL zegt er niks mee te kunnen.
    Klopt dit?
    Ik bedoel, ze kunnen toch nakijken wie de bezorger was, die heeft het pakketje uitgecheckt.


    Ik zit zelf aan de afleverkant

    Maar ik neem aan dat dit de ingang is ..

    >>LINK<<

    Als er een klacht is in mijn bezorgwijk dan komt de teamcoach bij mij terecht.
    Bij track en trace kan hij dan nagaan dat ik de bezorger ben geweest, door de registratie die ik heb uitgevoerd in de postnl app. van mijn smartphone
    In deze heb je dus gelijk ....ik weet niet welke schijven er nog zitten tussen de klachtenservice en de teamcoach, of dat deze rechtstreeks benaderd worden.
  12. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Heb wel eerder zelfde pakketje besteld en past prima door de brievenbus.
    Wat ik vreemd vind in dat track&strand bericht, is dat bezorger briefje zou hebben achter gelaten,


    Dat zou kunnen als het pakket niet is afgeleverd..op het briefje staat dan welke handeling is verricht.
    Als je geen briefje hebt gekregen en geen pakket ..dan heb je nog een vraagteken?

    Wat ik enige tijd geleden heb meegemaakt, is dat een pakketje in huis was zoekgeraakt.
    Ik had het pakketje gescand en persoonlijk afgegeven aan een jongeman.
    Daarna ontving ik een vraag van mijn teamcoach....waar het pakketje gebleven was..
    Gelukkig kon ik mij nog herinneren hoe het was gegaan, en kon het intern (inhuizig) worden opgelost.. ..(maar dat weet je niet altijd meer)
    Probleem opgelost!

    Maar als dat bij jouw niet het geval is dan zou ik toch snel gaan informeren ..dan zit het nog beter in het geheugen van de bezorger.
    Anders weet hij niet beter als dat hij heeft gescand en dus heeft afgeleverd, er even vanuit gaande dat alles ten goede trouw is geschied.
Terug naar de lijst