TV maakt geen verbinding

TV maakt geen verbinding 

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Wie kan mij helpen? Ik heb gezocht op het internet maar kom er niet uit.

    Mijn tv heeft geen WiFi verbinding meer, heb sinds deze week een nieuwe router van ziggo.

    Help, Jip en Janneke uitleg is gewenst. Smile
    Plaatje
    Plaatje
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Je tv krijgt geen ip adres van de nieuwe router. Ik denk dat je de router even 30sec van stroom moet halen en de tv ook. Echt de stekkers eruit. Eerst de router aanzetten en als je op je telefoon internet hebt, je tv aan zetten. Dan opnieuw inloggen op je nieuwe ssid van ziggo en bijbehorend wachtwoord.
  3. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    Niets..... na opnieuw het WW invoeren zie ik wel dat er overal 000 staan?
    Plaatje
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ben je met je telefoon met hetzelfde netwerk verbonden? Ziggo0407?

    Heb je wel contact met je tv ontvanger? De horizon box/mediabox xl?
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Klopt het dat je wil netflixen? Ik zie wel een piek aan storingen bij Netflix. Kun je kijken of je wel een willekeurige andere app van de tv kunt starten, dus niet de apps van de ziggo box.
  6. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    Even resetten naar fabrieksinstellingen? Dat hielp bij mij toen ik laatst nieuwe router kreeg en exact hetzelfde had.
  7. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ben je met je telefoon met hetzelfde netwerk verbonden? Ziggo0407?

    Heb je wel contact met je tv ontvanger? De horizon box/mediabox xl?


    Telefoon idd ook daarmee verbonden en iPad en dat werkt gewoon. Alleen de tv niet. Kan op de iPad gewoon netflixen op de tv niet ook geen YouTube etc.

    Kan wel gewoon tv kijken. Alles opnieuw opgestart. Fabrieksinstellingen ook gedaan...... lijkt wel alsof het elkaar niet kan vinden .....😣
  8. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Batavus
    Even resetten naar fabrieksinstellingen? Dat hielp bij mij toen ik laatst nieuwe router kreeg en exact hetzelfde had.


    Ook gedaan maar lukt niet, heel irritant dit. 😣 Ben er niet zo heel handig mee en weet dus ook echt niet waar het aan kan liggen.
  9. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Naar netwerkinstellingen en de naam van je nieuwe wifi zoeken, die selecteren en dan het nieuwe wachtwoord intikken. Mogelijk tik je een onjuist wachtwoord in of zoekt je tv nog naar de oude wifi naam of het wifi van de buren of zo?
  10. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef josien1
    Naar netwerkinstellingen en de naam van je nieuwe wifi zoeken, die selecteren en dan het nieuwe wachtwoord intikken. Mogelijk tik je een onjuist wachtwoord in of zoekt je tv nog naar de oude wifi naam of het wifi van de buren of zo?


    Heb ik ook al 10x gedaan en ondanks dat ik selecteer en mijn ww in heb getikt en dan letter voor letter etc, onder toezicht van anderen......verbind hij niet😞
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Kan het zijn dat je tv een lichtere beveiliging van het wachtwoord wenst? Wep bijvoorbeeld ipv wpa2?
  12. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Je ziggo wifikastje ff stroomloos maken en daarna opnieuw starten? Kom je met bijvoorbeeld je telefoon wel op je thuiswifi?
Terug naar de lijst