Onderhandelen met Ziggo

Onderhandelen met Ziggo 

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ik baalde behoorlijk dat Ziggo geen gratis onderling bellen meer heeft per 1 april (geen grapje) en ben te lui om over te stappen en heb heel veel belminuten op mijn mobiel.

    Ik heb de klantenservice gebeld en vroeg of ze een compensatievoorstel hadden. Ik heb gezegd dat ik de korting die voor nieuwe klanten geld wel wilde hebben. Een half jaar lang Alles in 1 pakket (basis) voor 30 euro ipv 44,95. De voorwaarde is wel dat je nog 1 jaar bij Ziggo blijft.

    Een telefoontje van 2 minuten leverde een besparing op van 90 euro voor het komende jaar. Volgend jaar weer opnieuw onderhandelen.

    Dus heb je ook een alles in 1 pakket, ff bellen met de klantenservice !
  2. ik was juist blij met deze wijziging omdat ik nu mijn moeder goedkoop kan bellen ipv voor 7.50 per gesprek omdat mijn moeder weigert een vaste lijn te hebben.
  3. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Dan wel ja. ik bel vaak lang met andere ziggo klanten, dus was hier niet blij mee.
  4. quote:
    Dit schreef wendy72
    Dan wel ja. ik bel vaak lang met andere ziggo klanten, dus was hier niet blij mee.


    Goh, ik zou niet eens weten wie van mijn kennissen en vrienden ook bij Ziggo zitten.
  5. quote:
    Dit schreef wendy72
    Dan wel ja. ik bel vaak lang met andere ziggo klanten, dus was hier niet blij mee.


    Maar dat zit nog steeds in het bel altijd abbo van 10 euro. Voor mij verandert het dus alleen dat de 06 nrs er ook bij komen.
Terug naar de lijst