FAQ 

Antwoorden op veelgestelde vragen

Waarom krijg ik geen email?
Checklist:

  • Klopt je emailadres?
    Dit is het emailadres dat je bij OuderAlleen hebt opgegeven:
  • Werkt je emailadres?
    Stuur jezelf hier een email om dat te checken. Als je deze twee tests met succes hebt doorlopen, dan kun je emails via OuderAlleen ontvangen. Kijk bij de vragen hieronder voor meer hulp.

    Is het een instelling?

  • Email uitgezet: onder opties kun je het ontvangen van emails aan- of uitzetten
  • Email bij nieuw privébericht: die krijg je alleen als je ingevuld hebt dat je dat wilt onder opties
  • Email bij een nieuwe reactie op een onderwerp: die krijg je alleen als je een abonnement hebt op dat onderwerp (klik op 'Op de hoogte blijven onderaan een onderwerp') ingevuld en/of als je hebt ingesteld dat je standaard op de hoogte wilt blijven onder opties. In de lijst onder Favorieten zie je van wlke onderwerpen je op de hoogte wordt gehouden.

  • Andere Vragen over Email
    Hoe verander ik mijn emailadres?
    Wie kan mijn emailadres zien?
    Hoe kun je privéberichten downloaden?
    Zal ik mijn emailadres in een bericht zetten?

    Je kunt ook een vraag stellen op
    Support

    Zoeken

    zoekwoorden scheiden door spaties
    ?

    Veel gezocht:
    alimentatie
    foto
    aanmelden
    inloggen
    toegang
    plaatjes
    abonnement
    kids
    registratie
    email
    verwijderen
    allimentatie
    berichten
    vakantie
    profiel
    bericht
    chat
    club
    support
    Code