Naar Londen met puber

Naar Londen met puber 

Onderwerp van Solar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Solar zelf op 21 oktober 2014 om 21:26:09

Terug naar de lijst
  1. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Solar

    tip: tijdig vlucht etc boeken, dat scheelt een hoop. Voor zo'n 120 euro hebben wij retour voor 2 personen

    Welk vliegveld van de 6?

    Houdt bij deze prijzen rekening met de kosten van natransport -in sommige gevallen is dat meer dan de vliegprijs.
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Welk vliegveld van de 6?

    Houdt bij deze prijzen rekening met de kosten van natransport -in sommige gevallen is dat meer dan de vliegprijs.

    Gatwick. En via easybus heb ik dan voor twee personen vervoer naar hotel en weer terug naar vliegtuig voor 18 pond
  3. Kit
    Enjoying life !

    Toon alleen de berichten van Kit
    Ik ben vorige zomervakantie een weekje naar Londen geweest met een vriendin en in totaal 3 pubers. Heb toen ook een reisverslag bijgehouden. Misschien leuk om door te kijken voor tips ? Alleen begint het verslag bij het eind dus je moet even helemaal naar onder scrollen voor het begin Smile :>>LINK<<
  4. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Solar

    Gatwick. En via easybus heb ik dan voor twee personen vervoer naar hotel en weer terug naar vliegtuig voor 18 pond

    Ik heb ff op de website gekeken -doet de bus vanaf Gatwick er echt anderhalf uur over (trein een half uur)?
  5. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Tinus

    Ik heb ff op de website gekeken -doet de bus vanaf Gatwick er echt anderhalf uur over (trein een half uur)?

    Ik doe er met de bus 1 uur en kwartier over. Gatwickexpress doet er inderdaad een half uur over, maar daat betaal je wel iets van 20 pond pp enkele reis voor
  6. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Kit
    Ik ben vorige zomervakantie een weekje naar Londen geweest met een vriendin en in totaal 3 pubers. Heb toen ook een reisverslag bijgehouden. Misschien leuk om door te kijken voor tips ? Alleen begint het verslag bij het eind dus je moet even helemaal naar onder scrollen voor het begin Smile :>>LINK<<

    Dank!. Gezien jouw verslag alvast maar kaartjes Lion King besteld via ticketmaster uk (laatste goede plaatsen al)

    Het openbaar vervoer is nog iets wat mij niet helemaal duidelijk is, die verschillende kaarten. Wat is nu het voordeligste om te kopen.....?
    Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.
    Mijn zoon is niet into Potter, (ook al wat ouder ) dan scheelt weer gelonk naar overdure toverstafjes, maar Chelsea stadion gaat zeker ook bezocht worden!
    29 sep '14 - 20:24:49 / 29 sep '14 - 20:37:30
  7. JanMetten
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van JanMetten
    Wat voordelig is voor OV hangt af van de leeftijd en hoe lang je gaat. t/m 15 jaar is de travelcard het handigst en als je lang genoeg gaat is de 7 dagen travelcard goedkoop ook voor volwassenen.

    Als je korter gaat kan de Oyster card goedkoper zijn (dat is een soort OV-chip kaart). Bij de Oyster kaart betaal je per rit, maar er zit wel een dag maximum op, die lager is dan een travelcard. Wij gingen zelf maar 3 dagen en hebben voor de volwassenen Oyster cards gebruikt en voor de kinderen travelcards. Ze zijn allemaal van te voren te bestellen in Nederland: >>LINK<<
    Op die site staat ook de nodige informatie over welke kaart je het handigste kan nemen.
  8. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Ik en mijn jongens vonden indertijd het Science museum erg leuk, en het Sherlock Holmes was meer een tussendoortje.
    Wat jou zoon leuk zal vinden zal van zijn intresses afhangen.

    Wij vonden bijvoorbeeld ook Harrods leuk.


    Science museum is enorm en prachtig, niet iets om in een uur te doen. Wel heel leuk om een lange regenachtige dag door te brengen.

    Een ander leuk, veel kleiner museum is het London Transport Museum. Oude Londense dubbeldekkers e.d.

    De leukste plaats om te zijn qua winkeltjes en straatartiesten vond ik Covent Garden.
  9. Kit
    Enjoying life !

    Toon alleen de berichten van Kit
    quote:
    Dit schreef Solar

    Dank!. Gezien jouw verslag alvast maar kaartjes Lion King besteld via ticketmaster uk (laatste goede plaatsen al)

    Het openbaar vervoer is nog iets wat mij niet helemaal duidelijk is, die verschillende kaarten. Wat is nu het voordeligste om te kopen.....?
    Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.
    Mijn zoon is niet into Potter, (ook al wat ouder ) dan scheelt weer gelonk naar overdure toverstafjes, maar Chelsea stadion gaat zeker ook bezocht worden!


    Wat leuk dat jullie naar de Lion King gaan ! Heel slim om de kaarten nu al te kopen. Het heerlijke van Engelsen is dat ze bereid zijn je met alles te helpen en de tijd voor je nemen. Ik zou de vervoerskaarten niet van te voren in nederland kopen ( = duurder) maar gewoon naar een loket op een station gaan. Ze vertellen je daar dan wel wat voor jullie het goedkoopst is. Op een Oyster kaart kunnen ze ook een abonnement voor een paar dagen laden. Chelsea stadion is ook super inderdaad. Wens jullie alvast heel veel plezier !!
  10. Bericht van Solar is op 30-09-2014 om 09:23:59 uur verwijderd door Solar.

    Reden: ik heb het al gevonden

     
  11. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    zie net een leuke fotoreportage van Convent Garden, een "zwevend gebouw" >>LINK<<
  12. Jeroen
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jeroen
    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    fiets huren en fietsen in Londen....heel erg leuk en wel links blijven he ;)


    In Camden kun je leuk fietsen.
Terug naar de lijst