Furbyapp van mobiel overzetten naar tablet

Furbyapp van mobiel overzetten naar tablet 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Op de mobiel van dochter zit een spelletjes app van Furby. Deze moet eigenlijk van de mobiel af en op haar tablet gezet worden.

    Als ik hem zo verwijder van de mobiel en via playstore op tablet weer erop zet moet ze weer helemaal bij 0 beginnen volgens mij.

    Is er een mogelijkheid dat ik de bewuste app van mobiel precies zo kan overzetten naar de tablet dat dochter niet helemaal bij 0 hoeft te beginnen?
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    Moet ze aanmelden/inloggen via FB of mailaccount? Dan kun je hem gewoon op de tablet downloaden en kan ze daar doorspelen op het niveau waar ze al zit op haar mobiel.
    Maar je kunt het toch gewoon uitproberen? Je hoeft niet eerst de app van haar mobiel verwijderen. Installeer de app op de tablet en dan zie je het gauw genoeg.
  3. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Aangemeld via mijn gmail account die ik had aangemaakt voor dit soort spelletjesapps.
    Tablet word herkent dus via playstore naar mijn apps en furby app geinstalleerd.

    App zit nu wel op de tablet maar ze moet dus helemaal bij 0 beginnen......dit was net niet de bedoeling, ik puzzel dalijk nog even verder Smile
  4. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    Kan niet vlgs mij.. Sommige spellen lukt dat wel, daar waar je ook echt een account hebt. Met een spelersnaam. Zoals Momio en MSP
    Maar daar waar je alleen aan kan melden via FB oid, gaat dat niet.
  5. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Android of apple?
    Als het Android is is er een kans dat ik kan uitzoeken om dat voor elkaar te krijgen.
  6. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Raymond
    Android of apple?
    Als het Android is is er een kans dat ik kan uitzoeken om dat voor elkaar te krijgen.


    Android. 4.4.2 Samsung mobiel en samsung tablet 4.4.4

    Als je dat zou willen doen graag........mocht het niet lukken dan zal dochter gewoon opnieuw moeten beginnen, het is dan niet anders.

    Heb vanavond ook nog internet een beetje afgestruind maar kom daar zelf niet uit omdat ik er te weinig verstand van heb.
  7. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Furby
    Furby boom
    Furby egg
    ....
    Welke is het?
    En van welk bedrijf? Hasbro?
  8. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    De furby boom! (staat een uitroepteken achter de app) idd van Hasbro
  9. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Ik krijg hem niet geinstalleerd op mijn note 3 test telefoon en kan daaardoor ook niet kijken in welke configuratie files de levels verstopt zitten.
    Maar Hasbro heeft een support desk waar je de vraag zou kunnen stellen?
  10. Bericht van Raymond is op 15-03-2016 om 12:56:35 uur verwijderd door Raymond.

    Reden: dubbel

     
  11. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    ok bedankt voor je moeite Smile Hasbro bellen is een goede dat kan ik wel Smile

    Als ik nog een vraagje mag stellenSmile Zit nu met een ander probleem met de pc en heb daar een draadje over gestart bij "computer" zou je daar nog even naar willen kijken wat er mis zou kunnen zijn?
    Ik ben teveel aan het klooien geweest denk ik Smile
Terug naar de lijst