Singleontmoetingsclub

Singleontmoetingsclub 

Onderwerp van searching62

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Geanna

    Dat is wel h??l snel dat je dat ziet!

    Als je altijd met dit tempo zoiets bepaald kan je nog wel eens h??l lang 'searchingen' .....

    Waarom ga je niet op haar 'voorstel' in?
    Ga wat drinken, niet geschoten is sowieso mis!!
    Een drankje doen is geen huwelijksaanzoek :D

    Dat dacht ik nou ook. Beetje kort door de bocht.
  2. AnnemiekH
    I'm back

    Toon alleen de berichten van AnnemiekH
    quote:
    Dit schreef Caroline

    Dat dacht ik nou ook. Beetje kort door de bocht.

    Yep ik ook... op basis van 4 nachten werk... ???? Als mannen altijd zo scannen......?????
  3. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef AnnemiekH

    Yep ik ook... op basis van 4 nachten werk... ???? Als mannen altijd zo scannen......?????

    Daar ben je dan toch al klaar mee...?Smile
  4. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Heb je er al over nagedacht Search?
  5. AnnemiekH
    I'm back

    Toon alleen de berichten van AnnemiekH
    quote:
    Dit schreef searching62


    Nee, jij bent geloof ik een nachtmens en zoals je ziet ben ik een ?cht dagmens ...dan leven we helemaal langs elkaar heen ..Smile

    Dat is een aanname... je weet niets van me... ? ik denk als jij zo profielen leest je nooit iemand vindt. Werk gewoon 36 uur, genoeg tijd vrij voor leuke dingen..super leuk mens... dr zaken lekker op orde...humor.. alleen zul je het nooit ervaren.. eigenlijk best jammer voor jeSmile
  6. quote:
    Dit schreef AnnemiekH

    Dat is een aanname... je weet niets van me... ? ik denk als jij zo profielen leest je nooit iemand vindt. Werk gewoon 36 uur, genoeg tijd vrij voor leuke dingen..super leuk mens... dr zaken lekker op orde...humor.. alleen zul je het nooit ervaren.. eigenlijk best jammer voor jeSmile


    Lekker laten gaan Annemiek, als iemand zo kortzichtig is moet je dat toch niet willen? En nachtmens omdat je door je werk ook nachtdiensten draait? Volgens mij niks mis met je profiel en ben je een hartstikke leuk en vooral sociaal mens.
  7. Robnvd
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Robnvd
    quote:
    Dit schreef Margo
    Jan, wij kunnen toch gewoon z? daten?Smile

    Daar heb ik toch geen lidmaatschap voor nodig?Smile



    SmileSmileSmile
  8. Bericht van BiancaR is op 24-04-2014 om 21:24:25 uur verwijderd door BiancaR.

    Reden: laat maar

     
  9. Herma
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Herma
    Wat een heerlijk draadje is ditSmile
  10. AnnemiekH
    I'm back

    Toon alleen de berichten van AnnemiekH
    quote:
    Dit schreef Herma
    Wat een heerlijk draadje is ditSmile

    Ja h?
  11. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    De club stroomt inmiddels helemaal vol met nieuwe leden ( en nee dat komt niet door de regen)Smile maar vast omdat dit draadje regelmatig geupt wordt, waarvoor mijn dank (vooral) dames.

    Maar het lijkt mij voor de toekomst toch beter belangstelling voor een date via een priv?bericht te doen.Smile

    Het ledental loopt inmiddels richting de 80 ...wil je nieuwe mensen ontmoeten die single zijn, kom dan gezellig bij de singleontmoetingsclub, en wie weet wat eruit komt ..niet geschoten is tenslotte.......

    Fijne dag!
  12. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Nu ben ik toch eigenlijk wel heel nieuwsgierig of je AnnemiekH een pb gestuurd hebt?Smile
Terug naar de lijst