Problemen met inloggen 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
Leonard

Dit onderwerp is gesloten.

Terug naar de lijst
  1. bart
    Webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Meestal hebben problemen met inloggen te maken met één van de volgende zaken:

    - een verkeerd wachtwoord.

    - Vraag in dat geval je gegevens op via de link die je meteen na het foutieve inloggen te zien krijgt.
    Of hier:
    >>LINK<<

    - een verkeerde bezoekersnaam.
    - Het kan dus heel goed zijn, dat je de verkeerde bezoekersnaam intypt. Hij verwacht dan een wachtwoord van iemand anders. Dat gebeurt nogal eens bij mensen die lang niet op OA zijn geweest.
    - En misschien heb je een tweede account en heb je op dat account wel een abonnement.

    - als het lijkt of je opeens geen abonnement meer hebt

    - Het abonnement kàn verlopen zijn. Check onder MijnOA/Account/Abonnement of het nog actief is.
    - Misschien ben je niet ingelogd. Iedere paar weken wordt je automatisch uitgelogd en moet je opnieuw inloggen
    - Wat regelmatig gebeurt is, dat iemand twee keer geregistreerd staat en inlogt op de naam waar géén abonnement op is afgesloten. In dat geval moet je uitloggen op de thuispagina en - ook op de thuispagina - inloggen met de andere naam.

    - als je inlogt en vervolgens meteen weer uitgelogd bent, wordt er geen juiste cookie geschreven.

    -- optie 1: je computer accepteert geen cookies van OuderAlleen.
    -- Dat is een instelling van Internet Explorer, en die kun je wijzigen in het menu van Internet Explorer onder Extra / Internet Opties. Kijk op tabblad Privacy. Hier kun je instellen wat je wilt accepteren aan cookies. Bij mij staat hij igesteld op Medium, maar je kunt ook alleen voor ouderalleen.nl de cookies aanzetten.
    -- het kan ook zijn, dat je een programma hebt draaien dat cookies blokkeert. Een firewall bijvoorbeeld. Zet dat programma uit om te kijken of dat helpt. Beste is om het uit te zetten, dan internet explorer af te sluiten en het weer opnieuw op te starten.

    -- optie 2: de cookies zijn "in de war":
    In dat geval moet je het volgende doen:
    --- sluit internet explorer af (alle vensters sluiten)
    --- start het opnieuw op (niet de hele computer, alleen internet explorer)
    --- ga in het menu van Internet Explorer naar "Extra" en dan "Internet Opties"
    --- klik op cookies verwijderen
    --- tijdelijke internetbestanden verwijderen
    --- geschiedenis verwijderen
    Sluit daarna Internet explorer even af en weer op.

    -- optie 3: de tijd of datum op je computer klopt niet
    Als de tijd of de datum op je computer niet klopt, dan lukt het niet om in te loggen. Pas de tijd/datum aan onder Start / Instellingen / Datum & Tijd.
    29 aug '05 - 13:04:04 / 8 sep '08 - 12:26:19
Terug naar de lijst