n oktober dit jaar loopt mijn energiecontract af. ik had deze voor 3 jaar vastgezet. Ik betaalde niet de hoofdprijs maar goedkoop was het ook zeer zeker niet. Met zonnepanelen en een airco waar ik in de winter ook mee verwarm, blijft het verbruik fijn binnen de perken.
Ik ben mij nu al aan het oriënteren. Aan de ene kant denk ik wacht nog ff want wie weet gaat het de goede kant op in het Midden-Oosten.
United Consumers is heel aantrekkelijk maar daar ben ik niet mee bekend.
Zonneplan ook, maar dat is dan weer dynamisch. Ik hou van zekerheid. Overstappen wanneer je wilt is ook wel handig.
Kortom nu al contract regelen? Vast of dynamisch?
Welke energie leverancier??
-
19 jun '26 - 12:58:08
-
-
quote:
Dit schreef leeuwin70
Ik heb het weer voor 3 jaar vast gezet.
Ik zit bij energiedirect.
Deze komt ook bij mij gunstig uit de prijsvergelijking.3 jaar zelfs goedkoper dan 1 jaar vast zetten.Gas is 0.12 cent per kuub goedkoper dan mijn huidige contract op 463 kuub die ik vorig jaar verstookt heb scheelt dat €55.56. electra is 0.14 cent per kwh goedkoper dan 3 jaar terug.
-
quote:
Dit schreef robinet
Deze komt ook bij mij gunstig uit de prijsvergelijking.3 jaar zelfs goedkoper dan 1 jaar vast zetten.Gas is 0.12 cent per kuub goedkoper dan mijn huidige contract op 463 kuub die ik vorig jaar verstookt heb scheelt dat €55.56. electra is 0.14 cent per kwh goedkoper dan 3 jaar terug.
Ik ben er zeer tevreden over.







