Zijn er mensen hier die zoiets 👇🏻 gebruiken in de airfryer?🤔
-
-
quote:
Dit schreef maartje
Ja hier de Dumil Airfryer bakpapier, van de Action toch?
Gebruik vooral de aitfryer schoon te houden, bijvoorbeeld bij kip... wel gaatjes in de bakpapier maken voor beter lucht circulatie.
Nooit leeg, zonder iets op het bakpapier de airfryer aan zetten! Het kan dan gaan rond vliegen in het mandje en dan tegen de verwarmingselement komen.
30 dec '25 - 18:53:00 -
quote:
Dit schreef maartje
Ik heb aluminium bakjes30 dec '25 - 18:58:32 -
Die papieren heel af en toe.
Zo'n plastic mandje heb je geen circulatie door, bij t papier ook niet...
Er ligt een losse plaat (met gaatjes) standaard in de ninja... (Dat is voor de luchtcirculatie.)
Ik maak de bakken (en de elementen) als ze afgekoeld zijn gelijk schoon. Dan blijft er ook niks aangekoekt voor de volgende keer.30 dec '25 - 19:48:06 -
quote:
Dit schreef Geanna
Er ligt een losse plaat (met gaatjes) standaard in de ninja... (Dat is voor de luchtcirculatie.)
Ik maak de bakken (en de elementen) als ze afgekoeld zijn gelijk schoon. Dan blijft er ook niks aangekoekt voor de volgende keer.
Ik vind de bakken echt heel makkelijk schoon te maken.
Misschien een papieren bakje voor als je een cake bakt of zo.30 dec '25 - 19:49:41 -
quote:
Dit schreef Marlies
Ik vind de bakken echt heel makkelijk schoon te maken.
Misschien een papieren bakje voor als je een cake bakt of zo.
Ja vind ik ook! Gaat super!
Bij de jumbo heb ik met zegels een bakblik voor cake gekocht. Past 👌🏼 in een lade30 dec '25 - 19:55:08 -
quote:
Dit schreef Geanna
Bij de jumbo heb ik met zegels een bakblik voor cake gekocht. Past 👌🏼 in een lade
Handig!30 dec '25 - 20:09:47 -
quote:
Dit schreef Geanna
Zo'n plastic mandje heb je geen circulatie door, bij t papier ook niet...
Ik maak de bakken (en de elementen) als ze afgekoeld zijn gelijk schoon. Dan blijft er ook niks aangekoekt voor de volgende keer.
Ik heb ook een ding met een plaat erin, goed dat je het schrijft van de luchtcirculatie, daar had ik niet aan gedacht. Ga dus geen siliconen bakje kopen, want dat zou inderdaad alles afsluiten🤔30 dec '25 - 20:16:38 -
Ik heb een olijvenbroodje er in gebakken. Onderkant zag er nog 'wit' / niet gaar uit. Omdraaien (hannessen) en het werd een smakelijk broodje.
4 jan '26 - 15:24:28 -
En nu zoek ik recepten.
4 jan '26 - 15:25:01 -
quote:
Dit schreef Bosbes
En nu zoek ik recepten.
Hoeveel wil je 🤭🙄😉
Insta, Facebook, Tiktok, Google staat er vol mee!4 jan '26 - 15:36:17 -
quote:
Dit schreef Bosbes
Ik heb een olijvenbroodje er in gebakken. Onderkant zag er nog 'wit' / niet gaar uit. Omdraaien (hannessen) en het werd een smakelijk broodje.
Ziet er wel lekker uit! 👍🏼
Hoe heb je het gemaakt ?
4 jan '26 - 15:37:07 / 4 jan '26 - 15:54:19