Vreemde plant 

Onderwerp van Bindi

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Bindi
    forever young

Toon alleen de berichten van Bindi
    Kent iemand deze plant?

Plaatje
  2. martincito
    Toon alleen de berichten van martincito
    Kruisbladig wolfsmelk..

Plaatje
  3. Bindi
    forever young

quote:
    Dit schreef martincito
    Kruisbladig wolfsmelk..

Yo, dank je wel 👍
  4. Bindi
    forever young

Even terugkomend op dit aparte leuke plantje de wolfsmelk: hij is nu bijna 2 meter! Smile
    En breed. Dit had ik heel niet verwacht Smile

Vind t niet zo leuk meer en ik wil m verwijderen, voordat die tig bolletjes openspringen en de zaadjes overal heen schietenSmile

Ik zou m moeten uitgraven, en dan in zn geheel eruit trekken.maar hij is zo groot en staat tegen de schutting aan. Moeilijke plek.
    Dat zie ik niet zitten Smile

Iemand andere oplossingen? Plant is giftig!

Baal dat ik m heb laten staan, maar weet ik veel dat ie zo groot zo wordenSmile
  5. quote:
    Dit schreef Bindi
    Even terugkomend op dit aparte leuke plantje de wolfsmelk: hij is nu bijna 2 meter! Smile
    En breed. Dit had ik heel niet verwacht Smile

Vind t niet zo leuk meer en ik wil m verwijderen, voordat die tig bolletjes openspringen en de zaadjes overal heen schietenSmile

Ik zou m moeten uitgraven, en dan in zn geheel eruit trekken.maar hij is zo groot en staat tegen de schutting aan. Moeilijke plek.
    Dat zie ik niet zitten Smile

Iemand andere oplossingen? Plant is giftig!

Baal dat ik m heb laten staan, maar weet ik veel dat ie zo groot zo wordenSmile

Wat is dat ding dan snel gegroeid Smile
    Misschien een containerzak eroverheen, afzagen en dan de kluit uitgraven.
    Laat eens zien hoe hij er nu uitziet?
  6. Bosbes
    Wil niet meer bang zijn

Toon alleen de berichten van Bosbes
    Met een greep het ding er zelf uit spitten? Doe lange broek aan en tuinhandschoenen.
    Iemand vragen?
    Kleintjes sneller verwijderen voor de volgende keer.
    @Bindi
  7. nienkevb
    Liever vieze handen....

Toon alleen de berichten van nienkevb
    Of eerst net boven de grond afknippen met zo'n tuinschaar. Dat ding zaait zich als een tierelier uit....
  8. jeannetted
    Abonnee

Toon alleen de berichten van jeannetted
    En gebruik de app Obsidentify (ook voor insecten, paddestoelen) als je wilt weten wat het is. Je maakt een goede gedetailleerde foto (soms een detail) en Obsidentify zegt wat het is. Ook kan je dan allerlei gegevens lezen.
    Ik gebruik hem ook als ik aan het wandelen ben.
    Je kunt de foto's ook opslaan en aangeven waar je hem gezien heb (locatie aanzetten). Zo krijgen ze een databank.
  9. Tinus
    Wees jezelf!!

Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Of eerst net boven de grond afknippen met zo'n tuinschaar. Dat ding zaait zich als een tierelier uit....

Ja, zou ik ook mee beginnen iig.
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Dikke handschoenen aantrekken en boven de grond afknippen/zagen.
    Zoals gezegd. Dan met een schep de wortels eruit.

Succes. Smile
  11. MarjanvanE
    Proost!

Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    En gebruik de app Obsidentify (ook voor insecten, paddestoelen) als je wilt weten wat het is. Je maakt een goede gedetailleerde foto (soms een detail) en Obsidentify zegt wat het is. Ook kan je dan allerlei gegevens lezen.
    Je kunt de foto's ook opslaan en aangeven waar je hem gezien heb (locatie aanzetten). Zo krijgen ze een databank.

Bedankt voor de tip...heb de app gedownload
  12. Eric1
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef jeannetted

Smile Handig, maar niet bedoeld voor kamer- en tuinplanten, begrijp ik.

'ObsIdentify herkent alleen wilde dieren en planten. Gebruik de app niet voor selfies, mensen, huisdieren, kamer- of tuinplanten'.
Terug naar de lijst