Iemand ervaring met een action-camera en/of onderwater camera?

Iemand ervaring met een action-camera en/of onderwater camera? 

Onderwerp van Saskieja

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Saskieja
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Saskieja
    Begin april 2026 ga ik naar Thailand op vakantie. (Kahao Lak) We gaan daar ook actievere activiteiten doen en willen gaan snorkelen. Tijdens activiteiten (op water) is er grote kans dat een camera nat wordt. Nu dacht ik, is het een idee om een action camera of onderwatercamera aan te schaffen? Of toch beter een waterdichte behuizing voor mn mobiel? Mobiel zal toch meegaan en dan kan ie maar beter waterdicht zijn. Maar ga je ook ècht veel met zo'n camera op pad? Als je gaat snorkelen moet je dat ding ook weer vasthouden. En ipv bezig zijn met die camera moet je natuurlijk ook gewoon genieten. En dat is natuurlijk persoonsgebonden, maar is er iemand met ervaring en/of tips? Ik fotografeer erg graag! Maar met mn analoge camera wil ik geen risico lopen eigenlijk🙈
  2. MarjanvanE
    Proost!

Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Mijn dochter heeft een waterdichte telefoonhoes. Daar heeft ze prima foto’s mee gemaakt en het werkte goed.
    De telefoon wordt op den duur warm in de hoes. Ze gebruikte m ruim een half uur onder water.
    >>LINK<<
  3. Carla-S
    🌎 reiziger

Toon alleen de berichten van Carla-S
    Toen wij in Thailand met de boot meegingen om te snorkelen was er een bemanningslid met een actioncamera die opnames maakte van de gasten.
    Foto’s en filmpjes werden achteraf gedeeld.

Waterdichte behuizing voor je telefoon (en rugzakje) is wel aan te raden.

Veel voorpret!
  4. Saskieja
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Carla-S
    Toen wij in Thailand met de boot meegingen om te snorkelen was er een bemanningslid met een actioncamera die opnames maakte van de gasten.
    Foto’s en filmpjes werden achteraf gedeeld.

Waterdichte behuizing voor je telefoon (en rugzakje) is wel aan te raden.

Veel voorpret!

Ah kijk dat is handig! Dan kun je jezelf bezighouden met al het moois dat je ziet ipv je camera. Zo'n waterdichte behuizing voor je telefoon is sws handig denk ik. Thnx! Waar ben je geweest Carla? En hoe lang geleden?
  5. Saskieja
    Abonnee

quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    Mijn dochter heeft een waterdichte telefoonhoes. Daar heeft ze prima foto’s mee gemaakt en het werkte goed.
    De telefoon wordt op den duur warm in de hoes. Ze gebruikte m ruim een half uur onder water.
    >>LINK<<

Dankje voor de link, ik denk dat ik dat sws het beste kan doen.Smile
  6. Carla-S
    🌎 reiziger

Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Saskieja

Ah kijk dat is handig! Dan kun je jezelf bezighouden met al het moois dat je ziet ipv je camera. Zo'n waterdichte behuizing voor je telefoon is sws handig denk ik. Thnx! Waar ben je geweest Carla? En hoe lang geleden?

Afgelopen april 3 dagen op Koh Samet in de baai van Bangkok, afsluiting van een rondreis
  7. Saskieja
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Carla-S

Afgelopen april 3 dagen op Koh Samet in de baai van Bangkok, afsluiting van een rondreis

Das nog niet zo lang geleden. Rondreis niet door Thailand? Wij doen bewust geen rondreis, houden daar allebei niet van. Gaan liever naar 1 gebied van waaruit we verschillende excursies kunnen doen. Bij een rondreis zie je van alles een beetje, erg vermoeiend denk ik en een "verplichtend" karakter trekt ons niet. Dan gaan we liever een keer terug en weer naar een andere streek. Grote massale steden trekken ons ook niet. Miss 1 dagje ernaar toe. Er is zoveel moois daarSmile
  8. Jeli
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Jeli
    Nog niet uitgeprobeerd maar wij hebben deze besteld voor onze rondreis Java en Bali. We gaan over een week.

>>LINK<<
  9. Saskieja
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Jeli
    Nog niet uitgeprobeerd maar wij hebben deze besteld voor onze rondreis Java en Bali. We gaan over een week.

>>LINK<<

Ja is toch best spannend.. .of ie wel ècht waterdicht is. Een hele fijne reis. Mijn collega is nu net opgestegen vanuit Amsterdam voor 2 weken Bali
  10. Giraffe
    Vertel 💬

Toon alleen de berichten van Giraffe
    Wij hebben een aparte onderwater camera en een verlengde stok dat zwemt makkelijker.
    En het kan ook op het snorkel masker geklemd worden vlgs mij.
  11. Saskieja
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Sanni66
    Wij hebben een aparte onderwater camera en een verlengde stok dat zwemt makkelijker.
    En het kan ook op het snorkel masker geklemd worden vlgs mij.

Mag ik vragen welke je hebt? En maakt deze ook mooie foto's/filmpjes boven water?
  12. Jeli
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Saskieja

Ja is toch best spannend.. .of ie wel ècht waterdicht is. Een hele fijne reis. Mijn collega is nu net opgestegen vanuit Amsterdam voor 2 weken Bali

Dankjewel!
Terug naar de lijst