Na hema, action met nauwelijks geur achterlatend, ben ik toch tot de Rituals overgegaan.
Kind mocht kiezen en het is "sweet sunrise" geworden.
Niet goedkoop, maar schijnt wel maanden te werken en 10 x 2 euro voor iets dat niet werkt is ook 20 euro.
Gebruik jij geurolie in je huis en welke dan?
Hier ruikt het lekker nu. Niet overheersend maar ook niet subtiel.
Rituals ben ik sowieso fan van, lekkere geuren die je blijft ruiken. Ik zoek me rot naar een andere, maar kan het even niet vinden.
Wel is het zo: goedkoop is duurkoop in dit geval. De duurdere zijn echt beter, daar worden parfums in gebruikt en die ruik je echt langer en beter.
quote:Dit schreef Bloem Rituals ben ik sowieso fan van, lekkere geuren die je blijft ruiken. Ik zoek me rot naar een andere, maar kan het even niet vinden.
Wel is het zo: goedkoop is duurkoop in dit geval. De duurdere zijn echt beter, daar worden parfums in gebruikt en die ruik je echt langer en beter.
In goedkopere zitten veel chemische stoffen. Is niet echt goed voor je gezondheid >>LINK<<
Nee, ik vind dat verschrikkelijk als een huis naar dat soort kunstmatige geurtjes ruikt. Hier ruikt het naar hout (van het parket) en leer (van de bank). En dan graag naar iets versgebakkens. En verder veel frisse lucht in huis.