Ok?, de huidige cv-ketel (combi, VR, bouwjaar 1994) moet er uit en er moet een nieuwe in.
Waar moet ik op letten?
Ga ik kopen of ga ik leasen/huren?
Ik heb al wel een paar vergelijkingssites gevonden en ook een kieskeurig.nl van de consumentenbond maar ik weet niet veel meer dan hoeveel kuub mijn woning is.
Waar moet ik op letten? Hebben jullie ervaringen met een merk ketel? Of met een leverancier?
Deel svp met me?
Dit onderwerp is gesloten. door Anne-Lief zelf op 22 december 2013 om 13:49:38 |
Terug naar de lijst
-
20 dec '13 - 23:38:11
-
heel simpel
vraag een of 2 bedrijven of ze een offerte willen maken voor 2 ketels . vrij blijvend
over de ketels hoef je niet bang zijn .deze zijn gewoon goed .voldoen aan de ned eisen
vailiant bv staat goed aan geschreven maar
en zijn meer merken .vraag info aan de bedrijven /verschillen
kijk naar wat ze doen (plaatsen) voor het geld en de garantie en natuurlijk prijs kaartje .
ik heb er in 2004 een laten plaatsen offerte van 2 stuks en heb er een uit gekozen .met een
jaar garantie en een abbonement voor jaarlijkse controlle/schoonmaak .
succes21 dec '13 - 00:21:00 -
Wat een goed idee .
Dank je wel!21 dec '13 - 09:30:26 -
quote:
Dit schreef Anne-Lief
Ok?, de huidige cv-ketel (combi, VR, bouwjaar 1994) moet er uit en er moet een nieuwe in.
Waar moet ik op letten?
Ga ik kopen of ga ik leasen/huren?
Ik heb al wel een paar vergelijkingssites gevonden en ook een kieskeurig.nl van de consumentenbond maar ik weet niet veel meer dan hoeveel kuub mijn woning is.
Waar moet ik op letten? Hebben jullie ervaringen met een merk ketel? Of met een leverancier?
Deel svp met me?
Sommige mensen nemen het oordeel van de Consumentenbond serieus, anderen niet.
In de gids van oktober 2013 staat een test.
Zal ik die voor je scannen en naar je mailen?
Of log je liever in op de site en kijk je dan op je pc?21 dec '13 - 09:37:04 -
quote:
Dit schreef Tuwa
Sommige mensen nemen het oordeel van de Consumentenbond serieus, anderen niet.
In de gids van oktober 2013 staat een test.
Zal ik die voor je scannen en naar je mailen?
Of log je liever in op de site en kijk je dan op je pc?
Mailen zou prettig zijn, dank je wel21 dec '13 - 09:42:04 -
quote:
Dit schreef Anne-Lief
Mailen zou prettig zijn, dank je wel
Mail is onderweg met link naar Dropbox, meld je even als het niet lukt.21 dec '13 - 10:44:39 -
-
Fijn dat jullie meedenken. Dank jullie wel!
21 dec '13 - 11:29:01 -
Ik zal eens kijken Tresie, dank je wel!
21 dec '13 - 12:16:16 -
-
Soms zijn er prachtige warm aanbevolen aanbiedingen, ik heb de mijne twee jaar geleden laten plaatsen door NUON voor ruim 400 Euro goedkoper dan normaal.
21 dec '13 - 15:14:36
Bericht van Tresie56 is op 24-01-2014 om 09:46:03 uur verwijderd door tresie56. Reden: je hebt al een nieuwe ketel zag ik |