quote:Dit schreef Carla-S Het ligt er ook aan wat je wilt
1 of meerdere tv’s
Onbeperkt data/bellen of niet
Vaste telefoon
Downloadsnelheid
Ik heb alles bij de KPN
Internet met een hoge downloadsnelheid
2x tv
Vaste telefoon
3 mobiele abonnementen onbeperkt data/bellen
128 euro per maand
Dit, inderdaad. Glasvezel. Want interessant bij meerdere (onbeperkte) telefoonabonnementen - 7,50 korting op elk nummer en ook gezinsabo Netflix omgezet en veel korting gekregen via KPN. Hoewel erg tevreden over KPN zijn ze volgens mij alleen hierom interessant en kan het anders al snel veel goedkoper.
Odido valt af. Net Delta aan de lijn gehad. Zij gaan voor mij een leuke aanbieding maken. Ik hou niet van gedoe. opnieuw aansluiten verandering e-mail adres enz. Maar ik vind een verschil van €40,-- per maand best groot. Youfone komt ook goed uit de bus. Iemand ervaring? Internet TV. Vaste lijn gaat eruit. Ik word alleen maar gebeld voor fraude en acquisitie
Laat die mooie aanbieding maar achterwege. Zodra mijn contract afloopt eind oktober ga ik €75,-- per maand betalen. ik vind dit nogal wat voor internet en tv. ik heb niets bijzonders. Mevrouw kon mij €15,-- per maand korting geven. een nieuwe klant betaald €30,-- per maand bij Delta. Ik ben nu mijn e mail adressen aan het wijzigen in hotmail. Mijn keuze is vooralsnog gevallen op youfone. Eerste 14 maanden €30,-- per maand daarna €55,--. Ook interactieve tv. Vanaf het moment van aansluiten heb ik 14 dagen bedenktijd. mocht het niet bevallen kan ik altijd nog naar een ander.