Naar Londen met puber

Naar Londen met puber 

Onderwerp van Solar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Solar zelf op 21 oktober 2014 om 21:26:09

Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Over zo'n 3 weken ga ik met zoon (16) naar Londen
    Ooit zelf eerder geweest en toen voornamelijk de highlights gezien

    Wie is eerder met puber in Londen geweest en wat moeten wij echt niet missen?
    En welke ervaringen zijn er met de Londonpass en Londontravelcard?
  2. Persoonlijk vind ik de highlights ook met een puber een do. Verder de Dungeon. Madame Tussaud. Er is zoveel. Mss een musical samen? Hangt af van je puber maar de mijne krijg ik daar nog warm voor....geen soft verhaal maar toch. Iig vast veel voorpret!!
  3. Petra5
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra5
    Ik lees met belangstelling mee. Het weekend voor kerst ga ik met m'n kinderen, wel iets jonger (13 en 11) maar ben benieuwd naar de tips!
  4. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    Londen is leuk!

    Als je zoon voor de 1ste keer naar Londen gaat, moet ie natuurlijk alle highlights gezien hebben.
    Dan kan ie daar voor de rest van zijn leven tegen.

    Verder vind ik Covent Garden leuk; de Londense pubcultuur, London Zoo is misschien wel leuk; het zebrapad op Abbey Road oversteken (en daar een foto van maken); een ritje in het reuzenrad (London Eye); naar Hyde Park gaan en een toespraak houden op Speaker's Corner (hoewel wel een beetje koud voor de tijd van het jaar); een ritje in een Londense cab; rondhangen op Piccadilly Circus en/of Leicester Square.

    Enfin, er zijn zoveel leuke dingen om te doen.
  5. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Buckingham Palace, changing of the guards.
    Tower bridge.
  6. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    fiets huren en fietsen in Londen....heel erg leuk en wel links blijven he ;)
  7. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Dion
    Londen is leuk!

    Verder vind ik Covent Garden leuk; de Londense pubcultuur, (...)het zebrapad op Abbey Road oversteken (en daar een foto van maken); (...)een ritje in een Londense cab;

    Enfin, er zijn zoveel leuke dingen om te doen.

    Alle reacties zijn natuurlijk welkom Smile maar ik zoek inderdaad naar tips als bovenstaande. Algemene zaken zoals Tower, london bridge, eye zijn mij wel bekend. Maar al die historische zaken aflopen zal mijn puber tot op zekere hoogte boeien. Ben inderdaad op ook zoek naar de leuke -subcultuur wijkjes etc.

    Ik heb iets gehoord van moord oplossing of iets dergelijks in een wijk van London (moet heel spannend zijn- niet de ripper of zo) iemand daarmee bekend?
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Jacquelien
    fiets huren en fietsen in Londen....heel erg leuk en wel links blijven he ;)

    leuke tip! ik ga even googlenSmile
  9. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    quote:
    Dit schreef Solar

    leuke tip! ik ga even googlenSmile



    Wij zijn met een groep gegaan en terwijl je dus links fietst zie je toch een andere kant van Londen dan dat je zelf zou lopen/bussen etc.

    Enne mijn puberkids vonden het best wel een beetje eng (links fietsen is toch echt wel anders) maar ook heel erg gaaf..
  10. romani
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van romani
    British museum (vooral het deel over Egypte is erg populair)
    Science museum
    Natural history museum

    Als ze niet leuk zijn ben je zo weg. Ze zijn gratis. (En de nummers 2 & 3 liggen naast elkaar
  11. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Solar

    Alle reacties zijn natuurlijk welkom Smile maar ik zoek inderdaad naar tips als bovenstaande. Algemene zaken zoals Tower, london bridge, eye zijn mij wel bekend. Maar al die historische zaken aflopen zal mijn puber tot op zekere hoogte boeien. Ben inderdaad op ook zoek naar de leuke -subcultuur wijkjes etc.

    Ik heb iets gehoord van moord oplossing of iets dergelijks in een wijk van London (moet heel spannend zijn- niet de ripper of zo) iemand daarmee bekend?


    Dat je veel dingen al hebt gezien en dat je zoon niet zo ge?nteresseerd is in geschiedenis werpt een ander verhaal op de zaak.

    Hier een link naar "moorden".
    >>LINK<<
  12. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Dat je veel dingen al hebt gezien en dat je zoon niet zo ge?nteresseerd is in geschiedenis werpt een ander verhaal op de zaak.

    Hier een link naar "moorden".
    >>LINK<<

    dank! Ik ga even goed lezen Smile

    Iemand bekend met >>LINK<< (Londonbox office) Is dit veilig. ok??
    Musicial kaarten via die site schelen een hoop Wil misschien naar de Lion King. Via
    Half Price Ticket Booth gaan kopen, gaat dan niet lukken denk ik, want dan zijn de kaarten al weg.......(het is wel allemaal godallemachtig duur)
Terug naar de lijst