Vliegtuigbagage 

Onderwerp van on-my-own

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. on-my-own
    Abonnee

Toon alleen de berichten van on-my-own
    Mijn dochter vliegt vanavond met alleen handbagage naar stockholm. Ze mag ook een tas meenemen die onder de stoel voor haar ligt. Nu gebruikt zij als handtas altijd een rugzakje. Deze is eigenlijk te groot qua maten. Als deze echter niet vol is, mag het dan wel? Hoe meten ze dat? Wij kunnen het nergens vinden online.
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

Toon alleen de berichten van Piep
    Volgens mij moeten ze dat in een soort bak zetten.
  3. on-my-own
    Abonnee

Dat denk ik ook, maar ze wil het zeker wetenSmile
  4. Sanni66
    Vertel 💬

Toon alleen de berichten van Sanni66
    Het ligt een beetje aan de luchtvaartmaatschappij. De ene is strenger als de ander. Mijn ervaring is dat ze er nauwelijks naar kijken. Maar is de tas een beetje te groot of veels te groot?
  5. on-my-own
    Abonnee

Het is zo'n eastpack, wel iets van 15 cm te groot. Maar half leeg en indeukbaar dus.
  6. nibo
    ik leef weer

Toon alleen de berichten van nibo
    Doen ze in die bak. Ik moest vorig jaar op de terugweg van Krakau (heenweg is goed gegaan) , de handbagage in zo'n bak zetten. Hij was te hoog en moest in het ruim. Kostte even 70 Euro.
    23 apr '25 - 12:09:47 / 23 apr '25 - 14:05:25
  7. MarjanvanE
    Proost!

Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Het is zo'n eastpack, wel iets van 15 cm te groot. Maar half leeg en indeukbaar dus.

moet geen probleem zijn

welke luchtvaartmaatschappij is het?
  8. on-my-own
    Abonnee

Heen met Norwegian, terug met SAS.
  9. Carla-S
    🌎 Landenverzamelaar

Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Mijn dochter vliegt vanavond met alleen handbagage naar stockholm. Ze mag ook een tas meenemen die onder de stoel voor haar ligt. Nu gebruikt zij als handtas altijd een rugzakje. Deze is eigenlijk te groot qua maten. Als deze echter niet vol is, mag het dan wel? Hoe meten ze dat? Wij kunnen het nergens vinden online.

Ze mag dus handbagage en een personal item meenemen.
    Het personal item is te groot?
    Heeft ze geen kleiner rugzakje?

Of doe zoveel mogelijk in de handbagage incl het rugzakje en neem een klein handtasje mee
  10. on-my-own
    Abonnee

Ja, zo gaat ze het ws doen. Eerste keer vliegen alleen en ze wil geen gedoe.
  11. Sanni66
    Vertel 💬

Ik neem altijd handbagage mee met de juiste formaat van die vliegtuigmaatschappij waar ik mee vlieg en zorg dat mijn handtas daar ook in kan indien nodig. Dan zit je altijd safe.
  12. Sanni66
    Vertel 💬

quote:
    Dit schreef on-my-own
    Ja, zo gaat ze het ws doen. Eerste keer vliegen alleen en ze wil geen gedoe.

Spannend voor haar. Succes.
Terug naar de lijst