quote:
Dit schreef Jacques
Helaas zijn er veel foto,s van mijn bestanden verdwenen.
hai Jacques, kun je me een hint geven van een foto die mist? Liefst een bestandnaam? Of een paar. Dan kan ik eens hier en daar zoeken....
Fouten op de website?
Onderwerp van bart
-
-
Bij mij zijn juist de fotos niet meer op datum in mijn bestanden. En juist foto s die ik niet bewaarde.
Voorbeeld van foto s die ik niet terug zie, staan bij eigen gemaakte fotos, op 9 maart, zag ik net, van de specht. Kan je het zo terug vinden, bart?
Ook bjna al mijn foto s van de lucht zijn weg.9 apr '25 - 17:52:09 -
quote:
Dit schreef malva
Bij mij zijn juist de fotos niet meer op datum in mijn bestanden. En juist foto s die ik niet bewaarde.
Voorbeeld van foto s die ik niet terug zie, staan bij eigen gemaakte fotos, op 9 maart, zag ik net, van de specht. Kan je het zo terug vinden, bart?
Ook bjna al mijn foto s van de lucht zijn weg.
Gaat goed
Ik zie opeens een hoop recentere foto s terug in mijn bestandenNu nog op datum
9 apr '25 - 18:06:22 -
quote:
Dit schreef malva
Gaat goed
Ik zie opeens een hoop recentere foto s terug in mijn bestandenNu nog op datum
Op datum gaat helaas niet lukken. Nieuwe foto's komen wel op datum erbij...9 apr '25 - 18:34:52 -
quote:
Dit schreef bart
Op datum gaat helaas niet lukken. Nieuwe foto's komen wel op datum erbij...
Oke. Ik zal er veel meer gaan verwijderen
Heerlijk dat we weer plaatjes kunnen delen
Dank je wel voor het vele extra werk9 apr '25 - 18:42:07 -
quote:
Dit schreef malva
Dank je wel voor het vele extra werk
+19 apr '25 - 18:47:20 -
Iets heel anders dat blijkbaar nog niet werkt: in de Nieuwsklep komt niets nieuws.
Verder veel dank voor al het werk Bart!9 apr '25 - 18:55:35 -
quote:
Dit schreef malva
Oke. Ik zal er veel meer gaan verwijderen
Dank je wel voor het vele extra werk
+29 apr '25 - 19:22:29 -
Dat is gek. Een screenshot doet hij lijkt het wel. Maar een foto van de lucht niet bij mij.
9 apr '25 - 19:35:37 -
Ook verwijder ik van alles (dat inmiddels wel kan), blijft zeggen dat t vol zit en ik geen bestanden meer kan laden.
9 apr '25 - 19:55:35 -
quote:
Dit schreef Bea
Iets heel anders dat blijkbaar nog niet werkt: in de Nieuwsklep komt niets nieuws.
Verder veel dank voor al het werk Bart!
Inderdaad. Die heeft het 1 a 2 dagen wel gedaan en daarna weer niet meer(wel lekker rustig....ik weet het, ik kan hem ook uit zetten
)
9 apr '25 - 19:56:28 -
quote:
Dit schreef Bea
Dank. Die had ik niet door.9 apr '25 - 20:10:43