quote:
Dit schreef daro
Dat is gek. Een screenshot doet hij lijkt het wel. Maar een foto van de lucht niet bij mij.
er staat dat het bestand te groot is....
Fouten op de website?
Onderwerp van bart
-
-
quote:
Dit schreef bart
Ja, maar normaliter is dat geen probleem. Ik bedoel : ik maak een foto, upload hem en plaats. Ik zal eens kijken of er per ongeluk dan iets in mijn mobiel is veranderd.9 apr '25 - 20:26:31 -
quote:
Dit schreef Singa
Ook verwijder ik van alles (dat inmiddels wel kan), blijft zeggen dat t vol zit en ik geen bestanden meer kan laden.
Duurde bij mij ook een hele poos voordat ik geen rood ‘vol’ alarm meer had.9 apr '25 - 20:27:49 -
quote:
Dit schreef bart
Formaat van de fotos aangepast en nu deed hij het wel. 👌
Maar voorheen lukte het grotere formaat dus gewoon. Ik heb net even gekeken.9 apr '25 - 20:31:06 -
Als ik ga inloggen dan voer ik mijn naam en ww in en kom dan op een lege pagina waar data error ofzo staat. Terwijl normaal de start pagina er staat. Als ik terugga naar de vorige pagina ben ik wel ingelogd en kom op de normale startpagina.
9 apr '25 - 21:53:06 -
quote:
Dit schreef Ster
Als ik ga inloggen dan voer ik mijn naam en ww in en kom dan op een lege pagina waar data error ofzo staat. Terwijl normaal de start pagina er staat. Als ik terugga naar de vorige pagina ben ik wel ingelogd en kom op de normale startpagina.
Dit zou vanaf nu opgelost moeten zijn. Anders hoor ik het graag.9 apr '25 - 22:29:20 -
quote:
Dit schreef daro
Formaat van de fotos aangepast en nu deed hij het wel. 👌
Maar voorheen lukte het grotere formaat dus gewoon. Ik heb net even gekeken.
Lag waarschijnlijk aan een instelling en zou nu gewoon moeten werken zonder te verkleinen9 apr '25 - 22:31:03 -
Nog steeds in mijn bestanden veel dubbelen.
Kan dit weg Bart?
10 apr '25 - 11:27:25 -
quote:
Dit schreef MonQ
Nog steeds in mijn bestanden veel dubbelen.
Kan dit weg Bart?
Antwoord van gisteren.
Succes. Eigenlijk vond ik het best leuk om allemaal foto s van lang geleden weer te zien. 1 of 2 of 3 keer10 apr '25 - 13:09:23 -
quote:
Dit schreef Bea
Iets heel anders dat blijkbaar nog niet werkt: in de Nieuwsklep komt niets nieuws.
Verder veel dank voor al het werk Bart!
+110 apr '25 - 16:31:42 -
Na inloggen krijg ik
Database error in een leeg scherm
Een stap terug in de browser zegt ie je bent al ingelogd
Dan kan ik daaronder klikken op
Verder gaan zonder in te loggen en kom ik thuis 😊
10 apr '25 - 16:38:10 -
quote:
Dit schreef bart
Lag waarschijnlijk aan een instelling en zou nu gewoon moeten werken zonder te verkleinen
Ja, lukt weer.👌 Ook begonnen met verwijderen. Maar dat gaat wel even duren.10 apr '25 - 18:23:33