Zomervakantie half juli - incl eten

Zomervakantie half juli - incl eten 

Onderwerp van richardAp

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    In Niederau (Oostenrijk) ook via Estivant, heb je ook VP. Misschien wat beter geschikt voor oudste dochter.
  2. Ik kan me iets herinneren van een boerencamping waarbij de eigenaar savonds kookte en je dan met zijn allen ging eten...maar of dat via OA was of niet....het was wel voor alleenstaande ouders.

    Ik zal vanavond eens googlen...
  3. Wat leuk ze deze OA site dat je zowaar reacties krijgt op een berichtje wat je er op zet.

    Ik had afgelopen weekend flink gegoogeld en uiteindelijk ook alleen bij Creuze en Niederau terecht gekomen. Niederau is geen optie omdat ik daar toevallig toen we 2 jaar met het gezin (toen nog niet gescheiden) onderweg naar Italie in dit 1 ouderhotel in Niederau zijn beland. En het was daar idd geweldig maar is nu te gevoelig om nog eens naar toe te gaan.
    En Creuze twijfel ik idd aan omdat het voor kids tm 10 jaar is en ik een dochter van 12 heb.
    Volgend jaar gaat er meer van dergelijk aanbod komen, zin om dat te gaan regelen. Maar ik heb nu in ieder geval al Ameland via OA geboekt en Duitsland in meivakantie via Estvant dus ik ga OA en tips in de gaten houden voor de zomervakantie. Drome in Frankrijk op deze site lijkt me ook heel leuk.
  4. Kijk eens op de website van Pharos reizen. Niet specifiek voor 1-oudergezinnen, maar wel met HP en/of VP en activiteiten voor de kinderen. Zij bieden alleen autoreizen aan en de kosten vallen mee (afhankelijk van wat je uitzoekt natuurlijk). Heb zelf een goede ervaring met Pharos, was wel nog tijdens het huwelijk.
  5. Gretie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Gretie
    Op de bestemming Guillestre bij Cirkel is trouwens wel vol pension bij te boeken voor ? 99,- per persoon per week.
    Wie weet is dat wat voor jullie.
  6. Heb intussen wel de meivakantie via Estvant en Ameland via OA geboekt. Zoiets als Ameland (half pension) zou ik dus ideaal vinden in de zomer. Maar is dus vrijwel geen aanbod in. Toch vreemd want zowel voor kinderen als ouders leek mij het heel gezellig om gezamenlijk te eten zonder gedoe van boodschappen en afwassen enzo. Wellicht is het wel een mannending om op vakantie geen zin in koken en boodschappen etc te hebben
  7. Kit
    Enjoying life !

    Toon alleen de berichten van Kit
    quote:
    Dit schreef richardAp
    Heb intussen wel de meivakantie via Estvant en Ameland via OA geboekt. Zoiets als Ameland (half pension) zou ik dus ideaal vinden in de zomer. Maar is dus vrijwel geen aanbod in. Toch vreemd want zowel voor kinderen als ouders leek mij het heel gezellig om gezamenlijk te eten zonder gedoe van boodschappen en afwassen enzo. Wellicht is het wel een mannending om op vakantie geen zin in koken en boodschappen etc te hebben


    Ik heb voor de tweede keer voor Macedoni? gekozen. Geen HP maar elke avond met een grote OA groep uit eten. Elke avond ergens anders en steeds werden overal de tafels aan elkaar geschoven. Heerlijk die lange avonden tafelen met volwassenen en kinderen. En dit voor ?6 p.p. incl. drankjes. Maar ok?, dit is wel een vliegreis. Smile
Terug naar de lijst